Toerenteller

#AthenA#

MHR MH RX Beuner
Hallo,

Ik heb een toerenteller van koso gemonteerd. aangesloten op stroom zodat als ik het contact omdraai dat hij aangaat. De toerentellerkabel om de bougiekabel gedraaid en vervolgens de toerenteller ingesteld op:

2Stroke
1Piston
HiLoc -> Volgens de beschrijving wilt dit zeggen dat het signaal naar de bougie een + signaal is en geen -.

Maar de toerenteller geeft totaal geen correcte informatie weer. Als ik de brommer stationair laat draaien op een constant toerental springt de teller tussen de 1500 toern en de 7000 toern zonder een hoorbaar verschil in toeren.

ook als ik gas geef blijft hij verspringen van hoog naar laag. Weet iemand waar het probleem zit? ik heb de teller ook al ingesteld op LoLoc (dus het signaal naar de bougie is -, maar dan geeft hij helemaal niks weer)

Chris

Advertisement - register to remove this

Overal en nergens waar ze bougie's verkopen.. gewoon om een radio ontstoorde bougie vragen:)

Je kan het trouwens zien aan de letters op je bougie, als er een r achter staat dan istie ontstoort

ik heb een BR9ES bougie... dus die is niet ontstoord?

en ik moet dus mijn originele bougiekabel er weer op zetten?

het gaat namelijk om een schakelbrommer dus het is van groot belang dat ik mn toeren kan aflezen.

Chris

Back