toerenbegrenzer met morse code

Advertisement - register to remove this

hmmm politie is niet debiel hoor

als jij 70 cc met begrenzer op de rollerbank zet dan veel toeren en veel kabaal.
politie gaat dan wel zoeken naar begrenzer
 
Opgestart door rush:
hmmm politie is niet debiel hoor

als jij 70 cc met begrenzer op de rollerbank zet dan veel toeren en veel kabaal.
politie gaat dan wel zoeken naar begrenzer


nou niet altijd hoor!
en ze kunnen nooit weten dat je 70cc heb
als je een begrenzer hebt
ja als je een snelle uitlaat heb en je gaat maar 45 ja dan gaan ze wel zoeken
maar anders niet hoor
ik spreek uit er varing!
 
Precies,ik heb een 70cc EVO-Kit onder me aerox,en heb me begrenzer(mors,met veel moeite)gesteld zoda ie nie harder gaat dan 70km/u op me scooter teller...
Das polizei weet nie dat ik een 70cc heb,gewoon zeggen dat uuhhm je eindpakking van je uitlaat kapot is,hun snappen er toch geen ene @#@# kut van
biggrin.gif
 
Ja precies..!

Truucjes zijn ook om, als je een handmatige choke hebt, die aan te zetten, dan krijgt ie dus teveel benzine... Ook is het leuk, tnemisnte dat kan bij mij, de luchtfilter zit bij mij een beetje los, maar net goedvast, om die er dan van los te trappen... Heheheh dan rijdt ie voor geen k*t meer!!! En ik koop liever een nieuwe luchtfilter dan een boete...

De polini powerfilters kun je trouwens dichtdraaien!! Lachuh man, doet ie het helemaal niet meerr goed!

SvR
 
Ik heb op m´n scoot ook een begrenzer.
Als je mijn kontact aanzet staat de begrenzer ok aan, dan ga ik met een magneet langs m+n kap en..... begrenzer uit..!!!
smile.gif


deze begrenzer is echt onvindbaar voor politie. het valt wel een beetje op want hij rijd sputteren ± 45 km.
 
een goede begrenzer begrenst ook de toeren!!!

DAARDOOR GAAN ZE DUS NIET ZOEKEN

en in een snelle uitlaat kun je een prop laten zetten , zodat hij alleen nog voor sier dient , dit hebben wel meer mensen , dus daardoor hoeven ze ook niet argwaanend te zijn!
 
Weet iemand hoe het zit met de begrenzer van de morse code, hoe je die moet aansluiten bij een italjet dragster
zelfs de dealers snapt er niks van
Ik ben al 3 keer geweest daarvoor, ik heb nu al 3 maanden mijn scooter, en ik rij nog steeds met 100 Km/h rond, en ik wacht al 3 maanden op de begrenzer
Weet iemand he
 
Back
Top