Toerenbegrenzer met afstandsbediening

Advertisement - register to remove this

My bad.. heb ik gemist

wat ik er een beetje van kan begrijpen is dat de bruine (nummer 1) kabel op je pickup moet verbonden worden (de rode draad)
de geel groene (nummer 2) op je accu's plus pool moet
en de blauwe (nummer 3) als minpool gedraagd dus die moet op je frame

View attachment 62843
Het probleem is dat ik niet weet waar de kabels zijn. De pickup vind ik bij mijn vliegwiel. Maar de bruine vind ik niet. Ik heb 2zwarte en 1 oranje kabel bij mijn cdi.
Post automatically merged:

263EEB78-929B-4C19-9B5D-5FD536C7B626.jpeg
 

Attachments

  • 290C2DE6-2274-4A35-86F6-37220617780E.jpeg
    290C2DE6-2274-4A35-86F6-37220617780E.jpeg
    313.1 KB · Views: 10
Het probleem is dat ik niet weet waar de kabels zijn. De pickup vind ik bij mijn vliegwiel. Maar de bruine vind ik niet. Ik heb 2zwarte en 1 oranje kabel bij mijn cdi.
Post automatically merged:

View attachment 62844
dat is is vreemd komen er toevallig uit jouw cdi de kabels: oranje, zwart, zwart wit, zwart rood en wit rood?
zo ja dan heb ik de juiste diagram en is de contactslot draad de ene die je zoekt wat ik vanuit deze diagram kan zien is het mogelijk een zwart gele draad die naar je "control unit" toe gaat deze kan je vinden door de zwart met rode draad te volgen vanuit de cdi naar waar hij begint. daar vind je dan die zwart gele draad laat me weten of je er uit komt!
1637886279844.png
 
dat is is vreemd komen er toevallig uit jouw cdi de kabels: oranje, zwart, zwart wit, zwart rood en wit rood?
zo ja dan heb ik de juiste diagram en is de contactslot draad de ene die je zoekt wat ik vanuit deze diagram kan zien is het mogelijk een zwart gele draad die naar je "control unit" toe gaat deze kan je vinden door de zwart met rode draad te volgen vanuit de cdi naar waar hij begint. daar vind je dan die zwart gele draad laat me weten of je er uit komt!
View attachment 62846
Het zijn 2volle zwarte draden die naar de cdi gaan. Dus zeker niet zwart met nog een andere kleur. De andere draad is oranje maar ik denk dat ze misschien bedoelen dat dat de ‘bruine’ draad is bij mijn cdi.
Post automatically merged:

Het zijn 2volle zwarte draden die naar de cdi gaan. Dus zeker niet zwart met nog een andere kleur. De andere draad is oranje maar ik denk dat ze misschien bedoelen dat dat de ‘bruine’ draad is bij mijn cdi.
Ik zal morgen even een fototje sturen. Toch al bedankt voor je hulp!
 
Het zijn 2volle zwarte draden die naar de cdi gaan. Dus zeker niet zwart met nog een andere kleur. De andere draad is oranje maar ik denk dat ze misschien bedoelen dat dat de ‘bruine’ draad is bij mijn cdi.
Post automatically merged:


Ik zal morgen even een fototje sturen. Toch al bedankt voor je hulp!
Zou mogelijk kunnen maar dat vind ik dan wel erg vreemd! Ik heb bijna geen enkele scooter gezien met 2 zwarte draden er uit behalve als het 2 minpolen waren?! Dus daar zit ik nu een beetje mee in dilemma. Ik zou even kijken welke draden vanaf de ontsteking komen enzo misschien vind je daar je antwoord vandaan
 
Zou mogelijk kunnen maar dat vind ik dan wel erg vreemd! Ik heb bijna geen enkele scooter gezien met 2 zwarte draden er uit behalve als het 2 minpolen waren?! Dus daar zit ik nu een beetje mee in dilemma. Ik zou even kijken welke draden vanaf de ontsteking komen enzo misschien vind je daar je antwoord vandaan
ik heb alle draden gevonden die ik nodig had. Heb het aangesloten. De begrenzer lichte op wat betekende dat het normaal gezien zou moeten werken. Hij werkt dus niet. Ik heb alle standen geprobeerd en het werkt gewoon weg niet. Na even proberen erachter te komen aan wat het zou kunnen liggen ben ik erachter gekomen dat de begrenzer ook oplicht als de pickupkabel niet is aangesloten. Ik ben zeker dat ik de juiste pickupkabel heb gepakt. Ik weet nu niet hoe ik verder moet…
 
ik heb alle draden gevonden die ik nodig had. Heb het aangesloten. De begrenzer lichte op wat betekende dat het normaal gezien zou moeten werken. Hij werkt dus niet. Ik heb alle standen geprobeerd en het werkt gewoon weg niet. Na even proberen erachter te komen aan wat het zou kunnen liggen ben ik erachter gekomen dat de begrenzer ook oplicht als de pickupkabel niet is aangesloten. Ik ben zeker dat ik de juiste pickupkabel heb gepakt. Ik weet nu niet hoe ik verder moet…
Dus je heb de kabel die vanuit je vliegwiel naar je cdi heb gedaan gebruikt? Anders weet ik er ook niks meer op
 
Dus je heb de kabel die vanuit je vliegwiel naar je cdi heb gedaan gebruikt? Anders weet ik er ook niks meer op
Er stond dat de kabel van vliegwiel naar cdi, de witte kabel is met blauwe strepen. Ik had eerst de blauw/witte gepakt van het accu. Nu heb ik het veranderd naar de blauw/witte van de cdi. Dus de kabel die in de cdi gaat.
 
Het spijt me zeer maar ik ben er dan ook over uit als je alle kabels op de juiste kabels heb gedaan dan moet het gewoon werken maar ik zie niet meer wat er nou fout gaat
Ik weet het ook niet meer. Ik heb €60 hiervoor betaald en het werkt niet eens. Waarschijnlijk kan ik het ook niet een retourneren. Het enige wat nog kan is dat de pickupkabel niet goed is aangesloten.
Ik zal nog eens kort zeggen wat ik exact heb gedaan, heel misschien heb ik een domme fout gemaakt.

ik heb de bruine kabel van de cdi gepakt. (Dus de kabel die in de cdi gaat) ik heb die correct aangesloten aan de begrenzer. Vervolgens heb ik de massakabel aan de begrenzer gekoppeld en met een persoog aan een kaal stuk van mijn frame gehangen. Eerst heb ik op de plaats waar het persoog gaat komen het frame kaal gemaakt. Vervolgens heb ik de pickupkabel (de blauwe kabel met witte strepen) van de cdi gepakt en die correct verbonden met de begrenzer. Om de kabels met elkaar te verbinden heb ik rode stroomnakkers gebruikt.
 
Back
Top