Manu76
Burn and rise...
Hoi,
Mijn vorig project is afgerond en verkocht.
Het gaat nu (nieuw project) om een yamaha neos 2t 2005 brom...type SA15 14.000 km op de teller.
Dan de toerenbegrenzer!!
Vraag 1:
Mijn vorig project had 2 kabels bij de stator. Hoe zit het met de neos? Heeft die 1 of 2 kabels? @Floris van bommelstijn ?
Ik wil namelijk een begrenzer monteren want hij gaat iets harder dan 45.
Indien 1 draad zit ik aan deze te denken:
.
Voor ik de boel demonteer misschien dat iemand anders weet welke begrenzer zou passen?
Vraag 2:
Hoe krijg je in godsnaam de buddybak eruit? Ik vermoedt dat er het een en ander aan kappen verwijderd dienen te worden? Achter panelen?
Ik heb nu geen zicht op de carb. Cdi, enz! Daar wil ik bij kunnen komen.
Nou ik hoop op antwoorden.
Manu
Mijn vorig project is afgerond en verkocht.
Het gaat nu (nieuw project) om een yamaha neos 2t 2005 brom...type SA15 14.000 km op de teller.
Dan de toerenbegrenzer!!
Vraag 1:
Mijn vorig project had 2 kabels bij de stator. Hoe zit het met de neos? Heeft die 1 of 2 kabels? @Floris van bommelstijn ?
Ik wil namelijk een begrenzer monteren want hij gaat iets harder dan 45.
Indien 1 draad zit ik aan deze te denken:
Toeren begrenzer variabel universeel scooter kopen?-M2trading
toerenbegrenzer Variabel in 12 standen geschikt voor iedere scooter. universeel toepasbaar op 2-takt scooters direct online kopen
www.m2trading.com
Voor ik de boel demonteer misschien dat iemand anders weet welke begrenzer zou passen?
Vraag 2:
Hoe krijg je in godsnaam de buddybak eruit? Ik vermoedt dat er het een en ander aan kappen verwijderd dienen te worden? Achter panelen?
Ik heb nu geen zicht op de carb. Cdi, enz! Daar wil ik bij kunnen komen.
Nou ik hoop op antwoorden.
Manu