Toeren verloop

Jonas2000

Member
Beste forum leden
Ik heb een aerox 2t
Als ik gas los laat op hoge snelheid en afrem en dan weer gas geef moet mijn scooter priesies weer touren herpakken
Ik heb 5g rollen
Malossi rode trekvere
Witte drukveer
WAt kan het probleem zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Wat bedoel je met met ''priesies weer touren herpakken''? (en dan heb ik het nog niet over de spelfouten....)

Moet hij weer op toeren komen? Dan moet je een sterkere drukveer hebben. Had je met een paar minuten zoekwerk achter kunnen komen. En als je een sterkere veer monteert moeten de rollen harder werken om de snaar omhoog te krijgen, dus die moeten wat zwaarder
 
Wat bedoel je met met ''priesies weer touren herpakken''? (en dan heb ik het nog niet over de spelfouten....)

Moet hij weer op toeren komen? Dan moet je een sterkere drukveer hebben. Had je met een paar minuten zoekwerk achter kunnen komen. En als je een sterkere veer monteert moeten de rollen harder werken om de snaar omhoog te krijgen, dus die moeten wat zwaarder
Ik heb een malossi multivarr ik heb nu een witte drukveer als ik een strakere zet kom ik niet aanmijn top raar maar waar als ik een gele zet maakt hij om 40 km per uur heeel was overtouren en is mijn top maar 40 km per u, maar als ik een strakkere drukveer zet moete de rollen ook zwaarder?
 
Back
Top