Toekomst...

maar waar nog steeds niet echt duidelijkheid over is... blijven de rollerbanken of niet? omdat je ook geflitst kan worden zouden we dan dubbel genaaid worden....

volgens mij word de snelheid ook niet verhoogd naar 60km/h oid al zou dit wel veel veiliger zijn. als ik zelf 45 ga rijden word ik constant ingehaald en afgesneden door geïrriteerde automobilisten. als ik dezelfde snelheid als een auto aan neem bijv 70km/h kan ik veel beter mee gaan met het verkeer en vind ik het een stuk prettiger rijden..

mja de mensen die al deze regels bedenken hebben nog nooit een scooter in het echt gezien laat staan erop gereden... maar zulk soort dingen dringen helaas niet tot hun toe :(
 
Zullen er dan nog wel opvoer onderdelen zijn voor op het circuit?

Ik denk btw dat over een bepaalde aantal jaren zeker wel de rollenbanken gaan verdwijnen want in preciepe word je al op opvoerdelen gecontrolleerd bij je dealer. Dus als iedereen straks netje zijn snelheid rijd, zal de politie ook niks meer de controleren hebben op brommer/scooter snelheid. Dan denk ik dat de banken gewoon gaan verdwijnen.
 
MinaRallyLC said:
Zullen er dan nog wel opvoer onderdelen zijn voor op het circuit?

Ik denk btw dat over een bepaalde aantal jaren zeker wel de rollenbanken gaan verdwijnen want in preciepe word je al op opvoerdelen gecontrolleerd bij je dealer. Dus als iedereen straks netje zijn snelheid rijd, zal de politie ook niks meer de controleren hebben op brommer/scooter snelheid. Dan denk ik dat de banken gewoon gaan verdwijnen.

Je vraagt kenteken aan(waarbij ze al niet naar je motorblokje kijken) krijgt een kenteken. Je rijd lekker naar huis , je schroeft je zooi er weer onder en voila je rijd te hard.
 
idd zo zat ik dus laastens achterop bij men zus haar scooter. Ding is nieuw en niets aan verandert. Rij je 50 waar je 50 mag en dan halen die auto's je nog in en doen ze vage dingen niet normaal. Ben blij met men eigen scoot die agat wat harder.

En jah dat kan. Je maakt blokje standaard, laat em schouwen en asl dat klaar is de snelle dingen er weer onder....
 
crazybond700 said:
Je vraagt kenteken aan(waarbij ze al niet naar je motorblokje kijken) krijgt een kenteken. Je rijd lekker naar huis , je schroeft je zooi er weer onder en voila je rijd te hard.

Ja dat snap ik al hoor. Maar dat vroeg ik niet.
 
SebastianE said:
maar dat hoeft niet vanaf 1 januari toch, je hebt tot september de tijd om t elaten schouwen

Staat toch ook 2007 bij :)
Tot september volgend jaar kan het bij de dealer, dan tot januari bij rdw en daarna ook bij rdw, alleen moet hij dan wel technisch in order zijn.
 
Dat is 1 malig..;)

kheb nu 2 motorblokjes, 1 Stnd blok & 1 Race blok k laat hem keure op het orgi blok als die gekeurd is knal ik mooi me race blok eronder... alsof die woute me dan gaan controle op het motorblok!!? :s
 
Last edited:
fvanwinsen5 said:
Dat is 1 malig..;)

kheb nu 2 motorblokjes, 1 Stnd blok & 1 Race blok k laat hem keure op het orgi blok als die gekeurd is knal ik mooi me race blok eronder... alsof die woute me dan gaan controle op het motorblok!!? :s

denk t wel ja ;)
ze komen niet uit een ei hoor.

Denk juist dat ze in het begin daar helemaal ERG streng op gaan letten.
 
Ben ik blij dat ik een tomos heb. Even brom onderdelen erop en kan harder. Voor de controlle bij rdw alles orgineel maken. Komt die terug weer alle brom zooi erop.

Meeste dingen zien er toch al orgineel uit dus zie maar te kijken of dat hij opgevoerd is.
 
Back
Top