toekomst

sf50_racing

Well-Known Member
ik ben benieuw wat jullie allemaal in de toekomst gaan doen.

ik zelf ga mijn scooter verkopen en dan ga ik mijn rijbewijs halen en dan ga ik een OPEL MANTA 2.0I GSI of een OPEL CALIBRA 2.0I 16V kopen of alle twee. en dan ga ik mijn auto tunen.
 
Advertisement - register to remove this

sjoerdyo als ik mijn auto heb dan praten we wel weer. nog acht maanden dan word ik 18 jaar. en ik heb al 9000 gulden achter uitgelegt, en ik had beloofd dat ik daar geen scooter van zou kopen dus.
 
Ik ga binnenkort aan mijn rijbewijs beginnen en dan kan ik van een vriend een Peugeot 406 overkopen voor f4500,-
biggrin.gif
 
Een 406 voor fl. 4500,= ? Knap! Geen 405? Mijn plannen? Ik ben 20, en ik vind scooterrijden de meest goedkope en snelste manier om me te vervoeren. Toen ik 18 werd begonnen mensen aan mijn kop te zeiken, dat ik aan een rijbewijs + auto moest beginnen, heb ik me nooit veel van aangetrokken. Ben met rijbewijs al een heel eind, kan binnenkort aanvragen (theorie al behaald). Als ik mijn rijbewijs heb, blijf ik scooterrijden. De enige reden om te stoppen, zijn de regels. Dus niet de mensen die zeggen dat scooters voor 16-jarigen zijn, daar ga ik fel tegenin!!!!!! Flikker op, ofzo. Dat is voor mensen met geen of nauwelijks een opleiding! Die kunnen op hun 18e een leuke auto rijden, aan daarna van hun miezerige loontje nauwelijks hun gezin onderhouden, op dat soort mensen kijk ik dus echt neer. Laat mij maar fijn scooterrijden, en de HTS afmaken. Binnenkort is het wel autorijden, van mijn ouders en van maten van mij, want zij vinden auto's wel belangrijk. Voldoende geinformeerd? Greetz.

[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 08 October 2000).]
 
ik spaar voor een renault clio williams van een kenniz van me gelukkig niet zo slecht behandeld.

dus daar voor ben ik aan het sparen
 
Opgestart door Jasper:
ey sf50, waarom ga je niet voor de 2,5 ltr vierwielaandrijving calibra?!? daar ga ik voor..........


die ga later kopen als ik wat meer geld heb want ik weet nog ergens een opel calibra 2.5 v6 te koop al1 die is afgeragt.
 
Back
Top