Tnt voorlicht ?

Advertisement - register to remove this

dat ding geeft genoeg licht hoor geloof me..
weet niet wat die persoon dan heeft gedaan maar er zitten 2 halogeen lampjes in :)
 
Was het niet zo dat ze lastig te richten waren? Ik heb zulk soort spotjes volgens mij op mn kamer hangen, die geven best licht...

Vast wel iemand met zo'n unit en ervaring :)
 
Heb die lamp ook alleen dan met knipperlichten er bij nog. Heb ze nog niet gemonteerd gehad omdat ze waarschijnlijk 1 geheel worden met de voorkap. Maar het lijkt mij in ieder geval wel dat ze genoeg licht geven. Die spotjes geven meestal aardig wat licht.

Edit: Die BCD spotjes zijn toch weer feller of niet? Anders pleur je die dingen er toch in?
 
ProjectRox said:
Edit: Die BCD spotjes zijn toch weer feller of niet? Anders pleur je die dingen er toch in?
Hoezo zouden die BCD spotjes meer licht geven, zijn beiden gewoon 20watt halogeen lampjes.

Verder geven ze zat licht, het verschil is dat de originele lamp verder naar voren kan schijnen en dat TNT ding schijnt veel dichter voor je scooter.
 
ze geven wel meer licht die spotjes, ik had ook spotjes op mijn oude scooter, maar het probleem is dat je ze niet naar boven of onder kan richten.
dus misschien schijnen die spotjes wel in de lucht ofzo en dan heb je er ook niet veel aan.
zelf heb ik de originele koplamp en die vind ik perfect want je kan hem op 3 standen zetten, perfect voor op donkere landweggetjes en dijken enzo.
maja zoon halogeen unit is veel mooier.
 
Bij BCD zeggen ze dat het meer licht geeft. Maar als hij dan niet goed staat afgestelt dan heb je er nog niet veel aan. Maar jah ik heb ook een TnT en zie wel wat mijn ervaring er mee word.
 
tnt is heel lastig af te stellen, of het ziet er niet uit in je voorkap(zit hij helenmaal naar achter en krijg je kieren), of hij schijnt maar tot 3meter voor je scooter..
wat je het best kunt doen met een tnt lamp is hem vast schroeven in je kap, en dan het lege stuk tussen je lamp en je onderste voorkap opvullen met schuim, het schuim drukt de lamp dan wat omhoog en zo heb je tog nog een beetje licht.

persoonlijk vind ik die tnt dinger echt bagger licht geven de stnd lamp geeft al beter licht, ik reed in de winter altijd met mijn ori koplampunit met halogeen verlichting(dan heb je pas licht) en in de zomer met tnt..

rijd je op binnendoorwegen zonder lantarenpalen zie je niet veel, maar rijd je op normale verlichte wegen is het zicht met een tnt goed zat :)
 
Back
Top