H hutmannetje Well-Known Member 13 October 2003 #1 mijn yasuni is van de week geknapt . dit kwam door slecht onderhoud en roest. nu is mijn scooter niet echt veel meer, maar wil hem toch blijven gebruiken in het weekend enzo. ik zit te zoeken wat nu een goedkope leuke uitlaat is en zag de tnt uitlaat met blauwe demper?? wie heeft hier ervaring met deze uitlaat. wat mag ik verwachten. tis op een zenithje bij voorbaat dank.
mijn yasuni is van de week geknapt . dit kwam door slecht onderhoud en roest. nu is mijn scooter niet echt veel meer, maar wil hem toch blijven gebruiken in het weekend enzo. ik zit te zoeken wat nu een goedkope leuke uitlaat is en zag de tnt uitlaat met blauwe demper?? wie heeft hier ervaring met deze uitlaat. wat mag ik verwachten. tis op een zenithje bij voorbaat dank.
Haagze sf2 F0rum psycholoog 13 October 2003 #2 neem dan een bida s2 top uitlaat voor redelijk weinig geld.. of de Big One... TnT = technigas :S Upvote 0 Downvote
H hutmannetje Well-Known Member 13 October 2003 #3 ik vin de bidalot net ietsie te duur want ik wil niet dat me uitlaat duurder is dan mijn complete scooter mun kappen zitten allemaal met trekbandjes vast. Upvote 0 Downvote
ik vin de bidalot net ietsie te duur want ik wil niet dat me uitlaat duurder is dan mijn complete scooter mun kappen zitten allemaal met trekbandjes vast.
Mitsjiel FAC member y0! 13 October 2003 #4 Neem idd die bigone ofzo. Is cker niet duur en nog best redelijk pijpje Of je probeert 2ehands iets te regelen.. Upvote 0 Downvote
Neem idd die bigone ofzo. Is cker niet duur en nog best redelijk pijpje Of je probeert 2ehands iets te regelen..
H hutmannetje Well-Known Member 13 October 2003 #6 en wat lijkt jullie een metrakit uitlaat?? heeft deze trouwes ook nog een mooi geluid?? Upvote 0 Downvote