J jaguar courreur -->>SP crew 16 September 2004 #1 ik heb een aerox mijn beenschild zit in de weg als ik wil sturen met mijn tnt stuurtje is dit normaal bij een aerox? hebben meer mensen hier last van en valt het te verhelpen?? Last edited: 16 September 2004
ik heb een aerox mijn beenschild zit in de weg als ik wil sturen met mijn tnt stuurtje is dit normaal bij een aerox? hebben meer mensen hier last van en valt het te verhelpen??
Gilera_Gsm. Well-Known Member 16 September 2004 #2 ja je stuurtje is te kort, waarschijnlijk heb je een voor een ander model gekocht, terug sturen/brengen en het juiste kopen dus. Upvote 0 Downvote
ja je stuurtje is te kort, waarschijnlijk heb je een voor een ander model gekocht, terug sturen/brengen en het juiste kopen dus.
P phantoompje Well-Known Member 16 September 2004 #3 een minder mooie op lossing is de handvaten er niet helemaal op te schuiven. als ze dan tenminste op de plaats blijven Upvote 0 Downvote
een minder mooie op lossing is de handvaten er niet helemaal op te schuiven. als ze dan tenminste op de plaats blijven
Maykel 600RR 16 September 2004 #4 das normaal, moet je je remhendels wat omhoog zetten, zodat ze dr niet tegen aankomen. Upvote 0 Downvote