de papkarre Brian 1 June 2008 #1 ik heb voor mijn typhoon een tnt lichtunit gekocht en aan allebij die lampjes zitten 2 draden + en - dus ik dacht als ik de + en de - draden aan elkaar maak zodat hij niet scheel is heb ik dan ook nog groot en klein licht?
ik heb voor mijn typhoon een tnt lichtunit gekocht en aan allebij die lampjes zitten 2 draden + en - dus ik dacht als ik de + en de - draden aan elkaar maak zodat hij niet scheel is heb ik dan ook nog groot en klein licht?
D databorg Well-Known Member 2 June 2008 #3 de papkarre said: dus ik dacht als ik de + en de - draden aan elkaar maak zodat hij niet scheel is heb ik dan ook nog groot en klein licht? Click to expand... niet scheel ???
de papkarre said: dus ik dacht als ik de + en de - draden aan elkaar maak zodat hij niet scheel is heb ik dan ook nog groot en klein licht? Click to expand... niet scheel ???
RocketTuner Mina vert power 2 June 2008 #5 ja als je ze beide aan het groot licht hangt en slechts 1 aan het kleine licht is dit nogal logisch he.
ja als je ze beide aan het groot licht hangt en slechts 1 aan het kleine licht is dit nogal logisch he.