TNT koplampunit

Status
Not open for further replies.
A

Aerox Jaguar

Guest
Luw :)

Ik heb n mooie TNT koplampunit aangeschaft ter vervanging van het origineel (Yamaha Rox).
Nu heb ik dus alleen GEEN idee hoe dit verder moet met aansluiting van draden etc.
Iemand die mij hiermee kan helpen, of die dit zelf ook al gedaan heeft?
Alvast bedankt :)

Grts,

Wim
 
Advertisement - register to remove this

er komen 2 draden van de lichtunit af( tnt) die moet je in een kroonsteentje draaien. dan moet je het draad je licht die naar dat stekkertje gaat doorknippen en aansluiten op het kroonsteentje. je moet maar ff kijken maar de draden van normaal en grootlicht moet je ervoor gebruiken.
bij mij was dat iig wel zo. ligt er maar aan op welke knop op je stuur je hem wilt bedienen.

de draden die los hangen ff afplakken en klaar is kees
 
Als ik het me goed herinner was het bij mij zo (aerox 2004) Je pakt van elk lamp 1 kabel en verbind je die met de zwarte draad en weer 2 kabels van elk met de gele. Je moet wel het stekkertje overknippen en kroonsteentje gebruiken
 
Zo, tis gelukt, ik heb alleen groot licht verder niets.

Probleem is nu: die lamp schijnt erg ver naar voren, ofwel: naar de grond, en niet in de verte.
Volgens mij is dit niet zo aan te passen?Help!
 
Lekker dan :|

Ik heb deze:
0118201350_hi.jpg


Maar iemand enige ervaring of deze hieronder misschien wel beter naar voren schijnen ipv naar de grond?

0118201370_hi.jpg


0129364334_hi.jpg


De onderste is van BCD, misschien beter dan TNT?
Graag advies!
 
Ze schenen allebei naar de grond?
Je originele koplamp schijnt echt ver weg, maar deze TNT schijnt een meter voor je voorwiel 8P
Weet iemand of die BCD beter is?
 
Idd, je ziet geen ruk met zo'n ding...

Mjah.. beetje beunhaas weet wel wat te fixen,
je kan halogeenpitje losdraaien en er wat tussen stoppen,
je krijgt miss wel een kiertje maar hij zal wel verder schijnen :)
 
Klopt, maar dan nog. Ik stuur m sowieso terug...heb al plaatjes gezien van scoots met die BCD-lamp, dat ziet er iig beter uit....
Tog bedankt vor de tips ;)

EDIT --> CLOSE
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top