TNT digitale teller

Advertisement - register to remove this

bougie heeft vrij weinig met de km teller te maken

ik denk dat je de maat van het wiel verkeerd hebt ingesteld ;)

gewoon ff verder probeeren
 
Mja je moet een onstoorde bougie gemonteerd hebben. Anders kan je teller een beetje raar gaan doen.

Maar ja wielmaat oid zal wel niet goedstaan idd
 
ik weet niet welke bougie ik heb ik zal wel eens gaan kijken maar me wielmaat is dat 1-4E ? zo stond dat op het papier.. ik heb een aerox
 
ja je wielmaar ,maar je hebt geloof het magneetje op je remschijf ziten?

dan klopt het wel dat die aangeeft dat je veel harder gaat , je moet hem denk ik op remschijf maaten zeten ofzo
 
Ik heb de mijne gewoon ingesteld door te rijden met een tomtom in mijn handen en dan zo instellen dat op tomtom en teller de snelheid gelijk was.
 
Je moet dit invullen:

- Kmu of Mph
- Aantal magneetjes
- Bandomtrek

Bandomtrek zal ongeveer 1,55 meter zijn.

En je moet het in mm invullen in je teller, dus wordt dat 1550.
 
ik kan nergens invulle 1550 ... :s en kmu bandenomtrek idk er staat by de eerste instelling die je tegen komt 1-4e zo stond het op papier maar hij geeft 220 aan alsk aant ryde ben :s.. en er staat gwn NGK op niks met R
 
Ga dan eens een ontstoorde bougie kopen. BR8HS zo uit m'n hoofd, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Moet je effe navragen bij je bromboer.
 
ja je wielmaar ,maar je hebt geloof het magneetje op je remschijf ziten?

dan klopt het wel dat die aangeeft dat je veel harder gaat , je moet hem denk ik op remschijf maaten zeten ofzo
Remschijf, velg of band maakt niks uit, draait allemaal even vaak rond, de buitenkant (band b.v.) draait alleen met een hogere snelheid dan de binnenkant (remschijf b.v.), voor de weergegeven snelheid is alleen het toerental belangrijk.
 
Eensch. Enige is dat hoe dichter je bij de naaf zit, hoe "makkelijker" het is voor de sensor om een signaal te detecteren.
 
Back
Top