Heeyz, ik heb dus sinds paar daagjes een TNT clamp + mooi paars (p0rn) cross-stuurtje, maar hoe the hell moet ik dat gaan monteren @ mijn speedake. De clamp zelf is voor een speedfight maargoed, er zat dus geen handleiding bij en normaal pruts ik altijd wel wat om met dingen als ze niet passen of als er geen handleiding bij zit, maar aangezien het stuur toch een heel erg belangrijk onderdeel is wat niet mag losschieten ofzo vraag ik het toch even hier voor de zekerheid.....
[EDIT]
Grrrr, stuur blijkt dus niet eens te passen (volgens dealer wel want ik vroeg om speedake stuurclamp)
maar heb hier ook zo'n klamp, ik ga ff proberen te kijken..
kan je de stuurstang niet een stukje verlengen door een stang erin te lassen? of is dat niet stevig genoeg?
anders moet je sowieso een stuk uit de kappen frezen voor het bewegen van remleidingen etc
Originally posted by Razma TNT is het merk
TJT maakt enkel tjoening zooi
maar heb hier ook zo'n klamp, ik ga ff proberen te kijken..
kan je de stuurstang niet een stukje verlengen door een stang erin te lassen? of is dat niet stevig genoeg?
anders moet je sowieso een stuk uit de kappen frezen voor het bewegen van remleidingen etc
De stuurstang/stuur is inderdaad eentje met de grip ribbels aan bijde kanten (en dus niet in het midden). 't is officiëel een cross stuurtje voor brommers. Ik heb nog geen problemen gehad met het verschuiven. Ding past mooi in de TNT clamp, en verschuift echt niet snel, heb er al wheelies mee gemaakt
Er gaat een stukje vanaf, maar het stuurt best relax eigenlijk, vooral bij scherpe stuurbewegingen en als je plat door bochten gaat stuurt het veeeeeel lekkerder dan origineel (smaller) stuur