This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TNT clamp montage @ peugeot hellupp

LXSpeedfighterz

Fryslân Boppe
TNT clamp montage @ peugeot speedake

Heeyz, ik heb dus sinds paar daagjes een TNT clamp + mooi paars (p0rn) cross-stuurtje, maar hoe the hell moet ik dat gaan monteren @ mijn speedake. De clamp zelf is voor een speedfight maargoed, er zat dus geen handleiding bij en normaal pruts ik altijd wel wat om met dingen als ze niet passen of als er geen handleiding bij zit, maar aangezien het stuur toch een heel erg belangrijk onderdeel is wat niet mag losschieten ofzo vraag ik het toch even hier voor de zekerheid.....

[EDIT]
Grrrr, stuur blijkt dus niet eens te passen (volgens dealer wel want ik vroeg om speedake stuurclamp)

Maargoed, valt dit passend te maken???
[/EDIT]

Last edited:
stuurmontage bij speedake is helaas anders dan bij speedfight/viva.

Bij speedake zit het stuur vast met een moer, bij sf/viva met een pen door de stuurstang.

Ik zal morgen kijken of het mogelijk is om 2 gaten in die stang te maken zodat het alsnog past maar ik ben bang dat mijn stuurstang te kort is

TNT is het merk
TJT maakt enkel tjoening zooi

maar heb hier ook zo'n klamp, ik ga ff proberen te kijken..
kan je de stuurstang niet een stukje verlengen door een stang erin te lassen? of is dat niet stevig genoeg?

anders moet je sowieso een stuk uit de kappen frezen voor het bewegen van remleidingen etc

Thanx, mijn foutje Heb het al ff veranderd, inderdaad, het is TNT 0?

Ik zal morgen even kijken of het mogelijk is om een buis erin te lassen(en daar dan weer een buis á dikte stuurstang omheen te schuiven/lassen)

Maar misschien dat de stang net lang genoeg is, ben bang van niet

Jaaaaaah het is gelukt

heb 2 gaten geboord in m'n stuurpen, pen bleek net lang genoeg om de TNT clamp erop te zetten. Het stuur zit nu wel beetje hoger maar is bruuuuuut

mensen die meer info willen, pm maar ff

is dat crossstuurtje van Thomaselli?
(aangezien hij redelijk is, en niet die 'grip randjes' in het middel heeft zitten..)

omdat k ook zo'n Thomaselli stuurtje wil halen, maar k niet of dan dat stuur niet gaat schuiven als je er een beetjuh aan beweegt..

De stuurstang/stuur is inderdaad eentje met de grip ribbels aan bijde kanten (en dus niet in het midden). 't is officiëel een cross stuurtje voor brommers. Ik heb nog geen problemen gehad met het verschuiven. Ding past mooi in de TNT clamp, en verschuift echt niet snel, heb er al wheelies mee gemaakt

Originally posted by CiRox
hij's volgens mij iets van 80cm breed of niet?
stuurt dat nie klote of valt dat wel mee...?

Er gaat een stukje vanaf, maar het stuurt best relax eigenlijk, vooral bij scherpe stuurbewegingen en als je plat door bochten gaat stuurt het veeeeeel lekkerder dan origineel (smaller) stuur