TnT cilinder kwaliteit

Aerox-owner

Well-Known Member
Ik had in t quickforum al gezegd dat me scooter niet woubstarten , uiteindelijk de ontsteking kapot dus nieuwe erin en startte maar zo slim als ik was ging il gelijk vol gas rijden op een scooter die 8 maanden stilstond zonder onderhoud en je raad t al een vastloper .

Nu wou ik dus een ander blok halen scheelt t meeste werk maar nu zag ik een mooi blokje met nieuwe cilinder zuiger pakkingen etc maar het was een tnt cilinder en aangezien die hele cilinder kit 32 euro nieuw is heb ik zo.men twijfels.iemand ervaring met tnt ?
 
Advertisement - register to remove this

Voor een 4takt maakt het niks uit welke cilinder je neemt. Het is dan gewoon een blok ijzer of aluminium met een gat erin.. (timing word bepaald door de ketting en de nokkenas)

Voor een 2-takt is het rotzooi en zou ik er niet aan beginnen. ( goedkoper cilinders zijn vaker slecht afgewerkt en slomer getimed dan originele, ook benzine verbruik is vaak hoger)
 
Voor een 4takt maakt het niks uit welke cilinder je neemt. Het is dan gewoon een blok ijzer of aluminium met een gat erin.. (timing word bepaald door de ketting en de nokkenas)

Voor een 2-takt is het rotzooi en zou ik er niet aan beginnen. ( goedkoper cilinders zijn vaker slecht afgewerkt en slomer getimed dan originele, ook benzine verbruik is vaak hoger)


Jaa zoiets dacht ik al kwa cilinder kom ik uit op een airsal of teknix ik hoorde dat airsal goede kwaliteit is ?
 
Back
Top