markinthedark
Well-Known Member
Hallo, sinds kort ben ik in het bezit van een Peugeot TKR ROAD, deze heb ik 2e hands overgenomen. Onderweg van af het adres waar ik hem kocht naar huis, geen enkel probleem gehad, reed als een zonnetje. Echter nu een dag later slaat de motor tijdens het rijden uit, als ik gas terug neem dan houd ik met heel veel pijn en moeite de motor aan de praat, maar zodra ik gas geef dreigt hij weer uit te slaan, tot het moment dat hij echt uit slaat. Ik krijg hem dan heel moeilijk weer aan de praat. Na een menuutje of 5 kickstarten krijg ik hem weer aan de praat, hij rijd vervolgens de eerste 300 meter prima, en dan beginnen we weer van voor af aan.
Ik heb inmiddels de bougie vervangen, echter denk ik niet dat dit veel tot een oplossing heeft bijgedragen omdat de bougie die ik er uit haalde in een goede staat verkeerde. Deze was niet vet, droog, en koffiebruin, wat mijn inziens er op duid dat de mengverhouding en verbranding goed is.
Ik tank overigens Euro95
Wie kan mij helpen aan de oplossing van het probleem
MarkInTheDark
Ik heb inmiddels de bougie vervangen, echter denk ik niet dat dit veel tot een oplossing heeft bijgedragen omdat de bougie die ik er uit haalde in een goede staat verkeerde. Deze was niet vet, droog, en koffiebruin, wat mijn inziens er op duid dat de mengverhouding en verbranding goed is.
Ik tank overigens Euro95
Wie kan mij helpen aan de oplossing van het probleem
MarkInTheDark