TKR off road of METAL X?

cedrikske

Well-Known Member
hello people

morgen ga ik mijn scoot gaan kope, ik twijfel alleen maar tss de peugeot tkr off road of de peugeot tkr metal x. Is het de moei bijne 150€ meer te betale voor de metal x? ik vind persoonlijk de metal x het mooist behalve het rechte stuur. Dat vind ik lelijk.

Wat vinden jullie persoonlijk het moooist?

HArtelijk dank aan iedereen die antwoord
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by cedrikske
hello people

morgen ga ik mijn scoot gaan kope, ik twijfel alleen maar tss de peugeot tkr off road of de peugeot tkr metal x. Is het de moei bijne 150€ meer te betale voor de metal x? ik vind persoonlijk de metal x het mooist behalve het rechte stuur. Dat vind ik lelijk.

Wat vinden jullie persoonlijk het moooist?

HArtelijk dank aan iedereen die antwoord
overeenkomst maken met je dealer hé, metal x voor de prijs van een tkr, moet lukken, ik heb 500 euro af gedaan van de prijs van mijn scoot en het was een nieuwe, ze hebben in ruil daarvoor een oude bougie in gestoken en de bok en onderkap er af gesloopt. Je moet rekening houden dat als je een gewone TKR veranderd dat je veel goedkoper uitkomt dan een metal X te veranderen van stuur.
 
Metal X is mooier.. Alleen het is jammer dat er al zo veel optisch aan is veranderd. Je kunt er weinig zelf aan veranderen (optisch natuurlijk) maar als je niet van plan bent er veel aan te doen zou ik zeker voor de Metal X gaan.
 
Back
Top