[TK] Polini Evo70cc, Carters, Yasuni c20 en Wig (foto's)

Status
Not open for further replies.

-arthur-

Suzuki TL1000R
hierbij bied ik helaas wat spullen van mezelf aan.

ik doe dit weg omdat ik volgend jaar Speed ga rijden in de SBO, en hierdoor is dit overbodig.

Polini Evo 70cc 3BR-tuned

gewoon een top cilinder, niets op aan te merken.
Heeft mij geruime tijd plezier geboden met een constand vermogen van 19-20 PK. Na wat testwerk zou er zeker een 20+ uit komen (ook dit heb ik gehaald)

wand alles ziet er netjes uit, er is nog nooit op de zuiger geschuurt en de binnenkop is ook nog origineel (heel ligt hier en daar detonatie, maar totaal niets erg!)

wat krijg je van me:
- Cilinder in goede staat
- cilinder kop + binnenkop
- zuiger + 20 km oude zuigerveer (pen 12)
- pistonpen + clipjes
- Compleet nieuw pakkingset
- 20 km oud Malossi naaldlager
- originele doos met boekjes enz.

cilinder heeft me nooit in de steek gelaten en evo kennende zal hij dat ook niet snel doen
Ik vind het jammer dat ik met dit vermogen (niet dat 20pk niet veel is) niet kan mee draaien in de sbo anders had ik zeker nog een heel seizoen gereden ermee.

foto:
IMGP6373.JPG


voor verdere foto's van de wand ed. kan je me bij sirieuze intresse toevoegen op onderstaand adres.

prijs: 200,- incl.

Minarelli Carters 3BR-tuned op bovenstaande Evo

hier kan ik weinig op zeggen, blok is gestraald en ziet er super uit.
tune werk is erg netjes en zal zeker ten goede komen aan het vermogen.

op het moment zit hij nog onder me scooter maar dat zal niet lang meer duren, daarna gaat hij naar een metaal draaierij waar ze alle draaden perfect maken en zodanig dol word vernieuwd.

tegen die tijd foto's

prijs 100,- incl.

Yasuni C20

top pijp ! meerdere malen op verschillende scooters bewezen de beste pijp voor evo.
bocht is wat bruin de rest is nog super netjes, heb er denk 5 sprints mee gereden en verder geen klachten gehad ermee.
geen roest, deuken of andere fratsen

compleet met flens, veren en ophaning

IMGP6396.JPG


prijs: 200,- incl.

HGS Wig 3BR-tuned op 28mm

kan er weinig over zeggen ziet er netjes afgewerkt uit en het bewerkte deel is ook super.

incl. bevestegings mat.

IMGP6398.JPG


prijs: 35,-

reageer enkel als je intresse hebt, je ziet de prijzen en er zal niet tot nauwelijks van afgeweken worden, proberen kan altijd maar ga er niet vanuit.
Er is niets teruil !

groetjes arthur
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top