Aangeboden tk: piaggio 97cc sprinter (zip frame basis) blok met VEEL potentie!

Status
Not open for further replies.

sbk replica

Well-Known Member
bij deze zet ik mijn vers gebouwde sprinter te koop,
het gaat om een piaggio blok die volledig aangepast is zodat deze 97cc is geworden met 86cc Bigbore cilinder als basis.

spec's van t blokje:
97cc BB cilinder, opgelast en is een 52mm cilinder geworden.
2fast krukas met 95mm drijfstand en slag 45.8 uit mijn hoofd.
malossi BB uitlaat
inlaat aangepast met VL14 en malossi spruitstuk + aangepaste 28mm stage6 PWK
malossi overrange compleet met deltaclutch etc.
malossi vertanding RF van ong 8.0
malossi selectra eprom

frame is voorzien van alu voorvork (helemaal zelf gemaakt) met losse clipons, deze kunnen in ieder gewenste positie gezet worden. voorwiel is type 1 verlicht en aangepast, achter is ook type1 wiel verlicht en voor en achter nieuwe remblokken. als radiateur zit er een TZR radiateur op met splinternieuwe motorforce pomp en nieuwe accu. als zitting zit er nu een RS50 zadeltje op en benzine tankje is een alu bidon met een zelfgemaakte nippel er in.
remkabels en remhendeltjes zijn allemaal nieuw, voorbandje nieuw en heb dr ook nieuw spatbord en ontstekings dekseltje op gezet.

bij de scooter krijg je een liter of 4/5 panta brandstof waar die goed op loopt, een verse zuiger met + 0,01 op de maat die er nu in zit is misschien 1,5/2 uur draaien oud.


zoals de titel al zegt, zit er veel potentie in, scooter draait nu 26,2PK maar valt nog meer uit te halen, de malossi overange laat zo z'n steken vallen en zou verbetert kunnen worden met een polini overange.

ook zou het blok voorzien kunnen worden van bijv. een ignitech onsteking en evt een grotere carb.
de basis voor ignitech heb ik liggen, zodat je alleen nog een kastje hoeft te kopen, deze kan in overleg er bij overgenomen worden.

vraagprijs is 1200,-

mochten er verder vragen zijn, dan hoor ik dat graag!

fotos:







 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top