This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TK: mina hori sd blok + neo'svelgen

Status
Not open for further replies.

Arnoud

Arend!
Dit zijn dus de oude velgen en blok van mn neo's. Ik had alles verkocht aan een vriend van mij, hij zou er dus zelf een frame voor bouwen. Maar hij doet er niks mee en nu verkoop ik het hier dan maar voor hem.

Blok is inclusief onsteking, carburateur, cilinder, achterveer, overbrenging enz. Erz itten nog nieuwe remschoentjes bij voor achterrem. Velgen inclusief schijfrem op voorwiel. Enige wat gaar is, is carterdeksel.

Dit alles bij elkaar vraag ik 250 euro voor.

 
Last edited:
hoe hard gaat ie?? of gewoon helemaal standaard?? en verkoop je die achterveer ook los?? en is ie nog in goeie staat??
 
Ik wil m wel van je hebben als alles er gewoon in zit. Geef ik je er wel 250 voor maar dan moet jij zorgen dat ie in oosterhout komt !
 
Originally posted by stormer
Ik wil m wel van je hebben als alles er gewoon in zit. Geef ik je er wel 250 voor maar dan moet jij zorgen dat ie in oosterhout komt !

Oosterhout in Noord-Brabant?
 
Hey dat subframe, ik heb zegmaar alle zooi nodig die je nodig hebt bij het vastmaken van subframe aan frame, en bij het vastmaken van blok aan subframe. Dus die buis, as, bouten, en afstand bussen.

Verkoop je die?
 
Ik denk dat alles in 1 keer weg gaat naar stormer. Moet het er nog even met maat van mij over hebben die de eienaar is van het hele zooitje.
 
Originally posted by stormer
Ik w8 af. ....

Er komt deze week nog iemand kijken die alles misschien voor 250 euro ophaalt, als hij het alsnog niet koopt of niet komt opdagen laat ik het weten.
 
Ben bereid er eventueel iets meer voor te geven, vraag aan de gene dioe komt kijken hoeveel hij er max voor wil geven .. ?

Greetz ...
 
Originally posted by stormer
Ben bereid er eventueel iets meer voor te geven, vraag aan de gene dioe komt kijken hoeveel hij er max voor wil geven .. ?

Greetz ...

Kan je me je telnummer even pm-en?
 
Status
Not open for further replies.