TK: MHR 70cc uitlaat Minarelli horrizontaal!!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by PaNDeMoNi:
horen jullie dat, mijn aerox gaat met standaart uitlaat 160 digi, en dat zegt prozhen. van wie ik dat heb gehoord, van jefrey. en 2 meyer is gewoon veel te veel voor een 2e hands nardo waarvan jij niet eens de 1ste eigenaar bent, hij bij de bocht aan het roesten is en hij is zwart gespoten, nou zal de rest wel lullen dat het niet duur is maar dat boeit niet veel.

Waar maak je je eigenlijk druk om irritant mannetje? Rot gewoon op als het je niet aanstaat.
 
Originally posted by Prozhen:
Jah, je hebt niet echt veel verstand van uitlaten/tuning/scooters eh? Je weet niet eens wat een nardo is.
Mja, uitlaat is al verkocht.

dikke bulshit dat je uitlaat al verkocht heeft want vanmiddag kwam iemand die uitlaat van je lenen omdat die van zijn sr kapot was en hij kwam die uitlaat halen op mijn scoot !!! en ik (en de hele winkel) hebben gelachen toen ik zij dat ik dat ding voor 2 meyer van je kon kopen want dat is die dus zeker niet waard
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
dikke bulshit dat je uitlaat al verkocht heeft want vanmiddag kwam iemand die uitlaat van je lenen omdat die van zijn sr kapot was en hij kwam die uitlaat halen op mijn scoot !!! en ik (en de hele winkel) hebben gelachen toen ik zij dat ik dat ding voor 2 meyer van je kon kopen want dat is die dus zeker niet waard


Kun je nou plies een keer gewoon je bek houden?? Domme gekanker steeds
frown.gif


(sorry voor de off-topic)
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
dikke bulshit dat je uitlaat al verkocht heeft want vanmiddag kwam iemand die uitlaat van je lenen omdat die van zijn sr kapot was en hij kwam die uitlaat halen op mijn scoot !!! en ik (en de hele winkel) hebben gelachen toen ik zij dat ik dat ding voor 2 meyer van je kon kopen want dat is die dus zeker niet waard


HAHAHAHAHA DUS DIE AEROX IS VAN JOU??
Met je Kunda std. uitlaat ofzo, boehahahahah.
En ga kijken wat die nardo in de winkel kost, kom dan maar "bullshit" zeggen! En de "hele winkel" snapt er geen kut van.
bwhahahahahaaa met je 160digi km/u.

En tering, wat voor kappen heb jij nou weer? Heeft een kind van 3 jaar dat erop getekend ofzo?

[This message has been edited by Prozhen (edited 30 June 2001).]
 
nee, dat is die leo touring die mijn vriendin er al vanaf het begin onder heeft, maar deze rijd tenminste, en ik weet wat die nardo nieuw kost en die van jouw is zeker gaar.
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
nee, dat is die leo touring die mijn vriendin er al vanaf het begin onder heeft, maar deze rijd tenminste, en ik weet wat die nardo nieuw kost en die van jouw is zeker gaar.

Jij hebt dus helemaal geen scooter, vuile aarz! Een Aerox van je vriendin... tsss, vast van je grote zus ofsow! loohooseher!
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
nee, dat is die leo touring die mijn vriendin er al vanaf het begin onder heeft, maar deze rijd tenminste, en ik weet wat die nardo nieuw kost en die van jouw is zeker gaar.

Tja kijk maar hoe die gast ermee blaast.
Mja je heb em toch niet gekocht? dus wat blijf je maar door lullen over me nardo.
Mijn nardo roelt, dus shut tha fuck up.
 
Freezerator, is het niet mogelijk PandeMoni te bannen?

Zeg nou is eerlijk, waarom verdient ie het nog hier te posten na alles wat ie gedaan heeft?

En nu die weer vrolijk kan posten loopt ie iedereen af te zeiken, dat zielige jochie met een aerox met kundo standaard uitlaat, godver dan ben je toch echt te triest en een heeeel hopeloos kindje.

BAN die loser aub, het forum gaat steeds meer achteruit sinds hij er is.
 
Originally posted by Fatalspeed:
Freezerator, is het niet mogelijk PandeMoni te bannen?

Zeg nou is eerlijk, waarom verdient ie het nog hier te posten na alles wat ie gedaan heeft?

En nu die weer vrolijk kan posten loopt ie iedereen af te zeiken, dat zielige jochie met een aerox met kundo standaard uitlaat, godver dan ben je toch echt te triest en een heeeel hopeloos kindje.

BAN die loser aub, het forum gaat steeds meer achteruit sinds hij er is.

als ik een normale post plaats dan begint iedereen mij af te zijken dus hou je bek nou maar ff
 
Paalmondje vindt jij die reply's normaal?
Het gaat hier godver over een uitlaat verkopen en niet over jouw belachelijke hoofd of zo...
kun je niet gewoon je bek houden?
En wat dannog hoeveel proz voor zijn uitlaat vraagt je hoeft hem toch niet te kopen!
AARZ-
 
Nou denk dat dit 1 van de laatste keren is geweest dat ik hier iets te koop zet, WANT IK WORD ER ECHT NIET GOED VAN, VAN AL DAT GELUL!!!

Nou die pijp is nog te koop voor 400,-
Serieuze kopers graag , ik ben natuurlijk geen liefdadigheidsinstelling ofzo , van ik koop hem voor 250,-


------------------
Aprilia SR Max Biaggi: 70CC MHR TEAM, MHR UITLAAT, MALOSSI TC UNIT, MALOSSI OVERANGE, HEBO 12MM KRUKAS, POLINI EVO MEMBRAAN, 21MM Dellorto, 2G KOPPELING, TOP CARTERDEKSEL, TOP ACHTERVEER, MONOSEAT, Stealth voor veering, Aerox Motor(D.D)+ WIELEN, Omgebouwde Stealth koplamp, Stalen remleidingen.....:):):)
 
En ik wou hier ook nog wat te koop zetten. Sjonge het lijkt jerry springer wel hierzo
frown.gif
 
Originally posted by Alfonso:
Nou denk dat dit 1 van de laatste keren is geweest dat ik hier iets te koop zet, WANT IK WORD ER ECHT NIET GOED VAN, VAN AL DAT GELUL!!!

Nou die pijp is nog te koop voor 400,-
Serieuze kopers graag , ik ben natuurlijk geen liefdadigheidsinstelling ofzo , van ik koop hem voor 250,-



Sja, gelukkig heeft Jorick dan toch interesse, dus is dit topic toch niet helemaal voor nix geweest.

Maar als je effe sjekt wie weer begon met het domme gezeur Alfonso, dan zie je daar een schijtbak genaamd Pandahomo die de zooi weer verneukt.
 
ik ben al geinteresseerd vanaf het begin.. alleen werd deze uitlaat ongeveer 3x op ibastard te koop gezet (wat niet slim is want je bent verplicht de uitlaat voor de vraagprijs te verkopen als iemand er op biedt...)
biggrin.gif


verder heb ik nu al 3 prijzen gehoord varierend van 300 tot 450...
smile.gif


de evo50 op m'n racescooter doet het niet goed op de bidalot cilinder, verder rijden er verschillende racescooters met een mhr70 uitlaat en dus ga ik die ook maar proberen...
smile.gif
duz alfonso... meel me!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top