T th|js Well-Known Member 14 June 2001 #1 Te koop een Giannelli Nardo uitlaat voor piaggio. Deze uitlaat geeft op vrijwel alle cilinders een goed vermogen, flink koppel. Uitlaat is in nieuwstaat, geen roest. Mag weg voor FL 150,- (ex.verzend).
Te koop een Giannelli Nardo uitlaat voor piaggio. Deze uitlaat geeft op vrijwel alle cilinders een goed vermogen, flink koppel. Uitlaat is in nieuwstaat, geen roest. Mag weg voor FL 150,- (ex.verzend).
P Prozhen ghostrider-z 14 June 2001 #2 Mijn nardo-Minarelli Hor. is ook tekoop(zwart gespoten) voor 185,- inc. verzend.
Aidix Well-Known Member 14 June 2001 #3 Originally posted by th|js: Te koop een Giannelli Nardo uitlaat voor piaggio. Deze uitlaat geeft op vrijwel alle cilinders een goed vermogen, flink koppel. Uitlaat is in nieuwstaat, geen roest. Mag weg voor FL 150,- (ex.verzend). Click to expand... HIER met dat ding!!! Ik zei toch als je hem weg moet geef maar weer terug.
Originally posted by th|js: Te koop een Giannelli Nardo uitlaat voor piaggio. Deze uitlaat geeft op vrijwel alle cilinders een goed vermogen, flink koppel. Uitlaat is in nieuwstaat, geen roest. Mag weg voor FL 150,- (ex.verzend). Click to expand... HIER met dat ding!!! Ik zei toch als je hem weg moet geef maar weer terug.
S Sebas! bAng, bAng, bAng out! 14 June 2001 #4 Ik begrijp dat je weer 'standaard' gaat rijden? Zeker omdat je hem gaat verkopen?
T th|js Well-Known Member 15 June 2001 #5 Originally posted by Stealth^: Ik begrijp dat je weer 'standaard' gaat rijden? Zeker omdat je hem gaat verkopen? Click to expand... Dacht dat dat alleen voor de BS gold aye aye Sir. It's yours. Thijs.
Originally posted by Stealth^: Ik begrijp dat je weer 'standaard' gaat rijden? Zeker omdat je hem gaat verkopen? Click to expand... Dacht dat dat alleen voor de BS gold aye aye Sir. It's yours. Thijs.
T th|js Well-Known Member 15 June 2001 #6 Originally posted by Stealth^: Ik begrijp dat je weer 'standaard' gaat rijden? Zeker omdat je hem gaat verkopen? Click to expand... Nee, houd hem nog ff. Maar heb geen geld voor een nieuwe 70cc cilinder. whehehe
Originally posted by Stealth^: Ik begrijp dat je weer 'standaard' gaat rijden? Zeker omdat je hem gaat verkopen? Click to expand... Nee, houd hem nog ff. Maar heb geen geld voor een nieuwe 70cc cilinder. whehehe