TK: DR70 Peugeot AC en Laser X-Pro

Status
Not open for further replies.

Casper

Mwooaapp
-DR70 peugeot AC
past op buxy,speedake,zenith,squab,tkr,vivacity,sf1/2 ac
heeft 650km gelopen is goed ingereden, uiteraard geen beschadigingen etc...incl kop,zuiger,veren,pistonpen.....

vraagprijs: 40euro incl verzend

-Laser X-Pro
Hier een daar een deuk, is opgeschuurd, behandeld met blanke hittebestendige lak, hij is bij de bocht een beetje geroest en verkleurt door het rijden....
Doe een goed bod

Deze onderdelen zijn ook te ruil voor een leuke uitlaat (geen nrx ofzo) of vario(geen speedcontrol) of een telefoon (moet nog steeds een nieuwe hebben aangezien me ouwe een bezoek aan de wasmaschine niet heeft overleeft)

mail/pm/reply/msn @ cazzz90@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

ruilen voor een andere uitlaat??? hmm, heb je interesse in een yasuni Z, waar de scotten uit zijn gehaald?? demper loopt nu onderlangs iplv bovenlangs! Maar ik weet niet of hij het nog doet. Ik heb hem er ff onder gehad, toen ging ie maar 5 km/h. Maar had geen zin om andere dingen te proberen.Was het gezeik met die uitlaat zat, dus wie weet rijdt ie leuk met en goede afstelling?
 
Originally posted by Metal
ruilen voor een andere uitlaat??? hmm, heb je interesse in een yasuni Z, waar de scotten uit zijn gehaald?? demper loopt nu onderlangs iplv bovenlangs! Maar ik weet niet of hij het nog doet. Ik heb hem er ff onder gehad, toen ging ie maar 5 km/h. Maar had geen zin om andere dingen te proberen.Was het gezeik met die uitlaat zat, dus wie weet rijdt ie leuk met en goede afstelling?

nee, hetzelfde ben ik nu voor hem aan het doen.
En Casper vanwaar deze grote schoonmaak???
 
is die dr al verkocht ? , anders heeft een vriendin van me mischien wel intresse, maar dat laat ik je anders nog wel weten.

:)
 
1018373056-laser.jpg


is dit hem casper????
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top