Ik heb hier nog een DPR uitlaat liggen. Omdat ik gestopt ben met peugeot gaat deze de verkoop in. Moet vandaag of morgen verkocht zijn, daarom bieden vanaf 66.20 incl verzenden! Is gewoon met vaste flens. Uitlaat is lichtjes gepolijst en ziet er echt heel goed uit, goede prestaties (beter dan yasuni R!!!) en mooi geluidje... word hij deze week niet verkocht, dan gaat de prijs naar 120 euro...
Ik zit in een verhuizing en ik zit 2 weken zonder huistelefoon of internet :s Ik kan wel op internet op mn werk overdag maar geen foto's uploaden... Ik kan je verzekeren: zeer mooie uitlaat wat je krijgt! Model is super mooi, net als bij team uitlaten een ruimte tussen de demper en uitlaat zelf (dus demper gaat niet omlaag maar bovenlangs en gaat zelfs iets omhoog), geen roest oid, ik verzeker je een prachtige uitlaat die boven verwachting presteerd!
Zoals ik al zei: al kan ik foto's uploaden tegen de tijd dat ik thuis weer internet heb, dan gaat de prijs gewoon naar 120 omdat de uitlaat dat gewoonweg zeker waard is!
Omdat ik mn speedfight verkocht heb en nu alleen nog maar een scooter met mina verti heb en een speedfight met mina hori blok verkoop ik mn verlengd subframe. Zijn 2 subjes aan elkaar gelast en is netjes zwart. Stevig en dikke looks als je hem eronder hebt, of perfect voor de sprints!
Prijs is bieden, maar wel vanag 30 euro excl verzenden. Ga er aub niet onder bieden want dan reageer ik niet eens. Heb het geld niet nodig...
Ook nog een malossi replica overrange poulie voor PEUGEOT. Dus geen aanpassingen van mina ofzo... Prijs hiervan is 50 euro omdat hij nog nieuw is!
Idereen weet hoe het eruit ziet, en ik belazer niemand want het spul is zgan of nieuw!
Voor de rest niet zeuren of mierenneukers over 3 euro meer of minder. Goed spul tegen niet te hoge prijzen, het is het waard en ik wil een goeie nieuwe eigenaar!