This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[TK]DNA Carters, 14" DNA achtervelg...Remmerij , ICE vork...

Status
Not open for further replies.

Hollow

Thunderracing #90
Hallo,

Zoals in de titel vermeld staat verkoop ik dus mijn :

-DNA proper gestraald carter. De carters zijn door mezelf getuned geweest op me Polini Evo B.Icl carterkap met inhoud.

-14 inch DNA achtervelg incl. band en wielnaaf en bijpassende imbusbouten

-Achterremsysteem van een DNA met nieuwe stale remkabel die ik destijds 34 EUR nieuw betaalde bij Vinny

-Verder Nog een compleet werkende ICE vork. Ideaal voor de typische piaggio USD vorken die vast komen te staan te vervangen. Deze is tevens ook leuk te verlagen !

-Voor de rest nog een 10 ich Sonic voorvelgje dat wit gecoat is. Ideaal voor eventueel op dat vorkje te zetten

-TJT oversized zwevende remschijf. Deze bevindt zich ook nog in goeie staat. Enkel heeft deze lange tijd in me tuinhuis gezeten en oppervlakkige roestvorming op de schijf Even remmen en dit is alweer weg !

Als laatst de foto's die voor zich spreken !

Me bewerkt carter [ hier goed zichtbaar ]


Hier Het gestraalde blokje dat nog onder me zip hing


En hier dan nog eens een close up van het blok de velg en de klauw.... meer pics van de velg op aanvraag ! Ze is Huge


Het wit gecoate sonic voorvelgje samen met de TJT schijf


Hier nog eens de velg


De Ice voorvork


Voor geïntresseerden ( jah ! enkel geintresseerden ) Gelieve te pm'en of Te mailen/Msn op Fele_fira@hotmail.com


MVG FeleMele
 
Status
Not open for further replies.