tk. 17,5mm Dell'Orto Piaggio & Morse code begrenzer.

Status
Not open for further replies.

Mark@Typhoon

Old member
Te koop:

17,5mm Dell'Orto Piaggio met auto choke aansluitingVERKOCHT....

Verder ook nog een morse code begrenzer te koop VERKOCHT .... deze is bijna helemaal compleet alleen de clipjes zitten er niet bij, verder is i helemaal afstelbaar en gewoon in goede staat.
Op de pics is t vast duidelijker...

Doe maar een leuk bod, mailen of msnen kan ook op: markbreur@hotmail.com

Verzend kosten voor de koper.
zie pics:

1024506575-1.jpg


1024506599-2.jpg


1024506633-3.jpg


1024506659-4.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Kheb evt wel interesse voor die carb, piaggio carb past gewoon op mina hoorde ik... correct me if im wrong!

Wat moet ie kosten incl verzenden...
 
Originally posted by erwinski
Kheb evt wel interesse voor die carb, piaggio carb past gewoon op mina hoorde ik... correct me if im wrong!

Wat moet ie kosten incl verzenden...

Kom maar met een leuke en eerlijk bedrag. :D... mmm.. de verzendkosten... ligt eraan hoe je t wilt.... dit is de 1e x dat ik iets zo verkoop dus ik weet dat t onder rembourse kan maar dat is redelijk duur...

Maar voeg me ff toe aan MSN of Mail me ff over hoe je wilt dat ik t verzend....

markbreur@hotmail.com
 
Originally posted by PowerFreak
Voor welke scoot is die morsecode begrenzer? Moet hem hebben voor me sf2. Vertel er meer over

Begrenzer is voor elke scooter... behalve Morini motoren...
Hij werkt gewoon goed... werkt vrij simpel.. alleen ff goed kijken waar je de draden aansluit... maar zijn maar 4 draden... verder gewoon elke x bij de start code inknijpen en vlammen maar... ik doe m weg omdat ik geen 70cc meer rij.. en een begrenzer niet echt nodig meer vind aangezien ik niet harder dan 70 teller ga ;)

Maar ding is 2 maanden oud en werkt gewoon goed.. Handige van dit ding is wel dat je m op de kilometer precies kan afstellen
 
Originally posted by Mark@Typhoon


Kom maar met een leuke en eerlijk bedrag. :D... mmm.. de verzendkosten... ligt eraan hoe je t wilt.... dit is de 1e x dat ik iets zo verkoop dus ik weet dat t onder rembourse kan maar dat is redelijk duur...

Maar voeg me ff toe aan MSN of Mail me ff over hoe je wilt dat ik t verzend....

markbreur@hotmail.com

Heb je geadd!
 
Originally posted by Mark@Typhoon


Begrenzer is voor elke scooter... behalve Morini motoren...
Hij werkt gewoon goed... werkt vrij simpel.. alleen ff goed kijken waar je de draden aansluit... maar zijn maar 4 draden... verder gewoon elke x bij de start code inknijpen en vlammen maar... ik doe m weg omdat ik geen 70cc meer rij.. en een begrenzer niet echt nodig meer vind aangezien ik niet harder dan 70 teller ga ;)

Maar ding is 2 maanden oud en werkt gewoon goed.. Handige van dit ding is wel dat je m op de kilometer precies kan afstellen

prijs, consequenties voor de scooter, waarom zijn die clipjes weg en maakt dat uit,
 
Originally posted by PowerFreak


prijs, consequenties voor de scooter, waarom zijn die clipjes weg en maakt dat uit,

25€ excl. verzendkosten.....?? Lijk me wel redelijk niet? ding is 2 maanden oud.

Die clipjes dienen om de kabel samen te voegen de de ander.. en aangezien ik die gebruikt heb laat ik ze liever zitten omdat wanneer ik ze losmaak de kabels los van elkaar zijn. De clips hebben gewoon dezelfde werking als een kroonsteentje.

Het is gewoon de bedoeling dat je de kabels vastmaakt aan de andere.... op welke manier maakt niet uit als i maar contact maakt.

Je moet gewoon niet met de begrenzer aan gaan rijden want dit kan je ontsteking slopen.. maar een keer gewoon op de rollerbank kan geen kwaad.
 
Nee okee, maar 1tje beweerde dattie met de begrenzer uit ook problemen had gekrgen.
Prijs: 25 euro incl. verzenden
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top