Tjt Uitlaat voor std cil?

Dennis

ToetToet
Hoi Members,

Ik heb al wat lopen zoeken, want had ergens wat gelezen over dat er een TJT Pijp was voor std cil ( heb het over pia) maar ik kan nergens wat vinden ( ja op hoogtoerige 70cc pijpjes), maar er schijnt ook een 50 cc tjt pijp te zijn,

kan iemand me daar wat over vertellen,

dus Prestaties: Onderhoud: Kwaliteit, en een picje zou fijn zijn:)

bvd Dennis:*
 
Advertisement - register to remove this

ik heb de promo 50 @ minarelli.... hier zijn paar pics
sorry voor de grote.
281003-tjt pijp 1.JPG


281003-tjt pijp 2.JPG


verder erg mooi geluid vind ik.... prestaties vallen me een beetje tegen, hij trekt als een gekke beer maar de top is tussen de75 en 80 maar komt misschien omdat tie is omgelast!?!?... ik d8 eerst 70 maar me teller geeft te weinig aan?!?! vage area tellers.
 
Originally posted by denn1s
thx m8!

vraagje, wat heb je omgelast?

Ik denk de bocht richting de cilinder, die moet bij een area een beetje anders lopen omdat je anders met het subframe zit, dat loopt wat lager als bij andere scoots.
Vaak worden de uitlaten zo aangepast dat de bocht iets langer word en dus onder het frame door gaat.
 
maarre, aangezien hij maar rond de 80 haalt, moet ik er wel meer uit kunnen halen? want bij hem in het omgelast he! of zit k er nu naast

en waar kan ik hem bestellen, kan hem nergens vinden:S
 
Originally posted by BlaAsPinDa
De tjt pijp voor pia 50cc word ook wel tjt grupo B genoemd. (orgi benaming)

Dit is best een redelijke pijp voor een 50cc...

daas nie waar... de tjt promo 50 is voor de 50 cc mina en piaggio,

de gruppo B is voor de snelle 50 en normale 70s (heeft ook een losse flens en de promo 50 niet) en de ophanging is paars en die van de promo 50 zwart.
 
Originally posted by BlaAsPinDa
De tjt pijp voor pia 50cc word ook wel tjt grupo B genoemd. (orgi benaming)

Dit is best een redelijke pijp voor een 50cc...

Nou moet je Denn1s niet in verwarring brengen :rolleyes: .

Grupo B is voor laagtoerige 70cc
Promo is voor 50cc
 
Back
Top