tjt uitlaat op std cilinder, (licht bewerkt)

Ajairos#87

Well-Known Member
hallo

ik heb een vraag. Ik kan voor een leuke prijs aan een
tjt f1 uitlaat komen. Het probleem is dat ik een std cilinder
heb die licht bewerkt is.

Nu is mijn vraag zou dat goed gaan op een std cilinder
en is het ook af te stellen

ik hoor snel van jullie
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat je veel problemen krijgt met afstellen uitlaat is veelste hoogtoerig voor een std cilinder. Heb een een c20 afgesteld @ std cilinder maar na veel afstellen wou hij eindelijk optrekken uit begin maar dan alleen met koude motor!

Dus tip... Schaf een snelle cilinder aan of een koop je een TjT Gruppo ofsow..
loop stukken beter op jouw setup.

suc6

Mzzl
 
Tuning boy said:
Denk dat je veel problemen krijgt met afstellen uitlaat is veelste hoogtoerig voor een std cilinder. Heb een een c20 afgesteld @ std cilinder maar na veel afstellen wou hij eindelijk optrekken uit begin maar dan alleen met koude motor!

Dus tip... Schaf een snelle cilinder aan of een koop je een TjT Gruppo ofsow..
loop stukken beter op jouw setup.

suc6

Mzzl
idd...
maar icm een vario oid wil het zeker wel lukken,maar ook zoals je zegt had ik het ook dat ie met c20 @ std cilinder niet meer normaal wou optrekken met warme motor...
 
Het zou mischien willen ja met een malossi vario ik heb toen verschillende vario's geprobeerd met een hebo vario liep ie uiteindelijk wel goed maar een malossi zou het toch beter doen!

Mzzl!
 
Tuning boy said:
Het zou mischien willen ja met een malossi vario ik heb toen verschillende vario's geprobeerd met een hebo vario liep ie uiteindelijk wel goed maar een malossi zou het toch beter doen!

Mzzl!
naja drom niet persé beter met een malossi vario,maar ie bleef beter op toeren met een MHR vario bij mij(heb wel geen andere geprobeerd):)

oi
 
Rbn Vogelenzang said:
Vriend van mij rijd met een c16, voor de rest alles standaard, rijd gewoon goed. tjt zou ook wel lukken denk ik;)
TJT is wel iets hoogtoeriger als c16.
Maar het afstellen lijkt me idd geen suc6 met std. cil.
Beter koop je de pijp en je verkoopt hem weer aan iemand anders en van dat geld koop je een tjt gruppo uitlaatje :!
 
Back
Top