TJT Oversized brake disk

X187

Automotive Engineer
Hey,

Ik wou graag weten hoe je deze schijf monteerd(adaptor?), en of het echt zo veel verschil geeft in vergelijking met een Malossi/NG schijf.

373_klein.jpg

Deze schijf met adaptor voor remklauw is niet alleen mooi, maar geeft je scoot super rem power.
Voor: Nitro, Aerox, Slider, Stunt, Rally.
Nr:TJT-11900
€ 109.95

bron: http://www.fast-parts.nl/fastshop/ <- Als dit als spam wordt beschouwd, PM! en ik haal het gelijk weg...
 
Advertisement - register to remove this

In het paarse gedeelte zitten de gaatjes waar de boutjes door moeten die in je velg moeten. Voor de remklauw krijg je er adapter bij.
Over de remkracht weet ik helaas niks.
 
ik wilde deze ook kopen, maar het lijkt me dat deze niet veel beter remt dan als je een goede kwaliteit wave schijfje koopt. De reden dat omdat het een bracket heeft wat je standaard klauw een stukje ophoogd... om echt beter te gaan remmen moet je een andere klauw hebben, eentje met 4 segmenten. Ik zou gewoon 2 braking schijfjes halen en stalen remkabels als je die nog niet had, dat zal al een heel stuk beter remmen.
 
Maar kennen jullie niet iemand die zelf ervaring heeft met deze schijf en die ook wel eens een malossi of andere schijf heeft gehad... En waar kan ik stalen remleidingen vinden? Wat voor schijf/klauw/remblokjes adviseren jullie mij anders... En graag mensen die er zelf ervaring mee hebben.
 
Originally posted by TT 70cc
Maar wat is het precies dan??? Er 'zweeft' tog niets.. Of komt het doordat de afstand voorwielas --> buitenkant schijf groter is dan oid...?? (ik wil het ook wel graag weten :rolleyes: )

Dat heb ik dus ook, waarom heet het een zwevende schrijf, altijd als ik zon 250mm Braking schrijf op Runner zag zitten, d8 ik vet een zwevende schrijf, maar toen d8 ik bij me zelf wat is een zwevende schrijf :?
 
Nog geen antwoord op mijn vraag ;) Wel informatief... Dus ga gerust verder... Maar geef wel plz ff een antwoord op mijn vraag, of zijn er hier geen mensen die ervaring hebben met TJT/Malossi/NG?/Wave ....Ik heb een redelijk vlammende setup:
Athena 70 vlinder LC(aerox)
C16
19 of 21mm
bla bla bla....
Nu moet ik nog optimaal kunnen remmen ofcourz... Dus als iemand een nice pakketje weet(remleidingen/schijf etc etc.) Graag ff vermelden
 
Wanneer ga je hem monteren? Wil wel graag weten wat een ervaren vrouw als jezelf te zeggen heeft over deze schijf... En hier in adam hebben we geen goede dealers ;)... Alleen maar nakkers
 
Back
Top