This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TJT op Peugeot, Proma vs. Grupo-B

Woodsy

Well-Known Member
k wil een TJT uitlaatje halen op mijn Peugeot X-Race, alleen nu hoorde k vaag dat je op de 50cc std. cilinder beter de Grupo B. dan de Promo kunt halen, terwijl de Promo de 50cc std. pijp is :x

de std. Peugeot cilinder is wel een alu. kweenie of dat veel verschil maakt maarjah...

ken iemand mij daar meer over vertellen ??? en eventueel uitleggen waarom ?

Setup :

Flyclutch
Multivar
Rito krukas
Std. bewerkt Filter
Std. Carburateur
TJT.. ?
Std. aluminium cilinder ( stage 1 getuned )
 
een yasuni z is ook voor 50 cc en daar weet ook iedereen van dat het een klote pijp is. de meeste rijden daarom ook met yasuni r op hun std cilinder ik denk dat je dit een beetje met de proma en de grupo B kan vergelijken.

Groeten
 
op een std cilinder maakt het dnek ik niks uit want die kan niet meer maken dan ongeveer 9000 toeren. dus denk niet dat er veel verschil zit in het geluid.
 
Ja zeker, de Promo 50 trekt wel lekker op, maar de top is erg laag,
Grupo trekt zeer lekker op en de top ligt hoger dan die van een Yasuni R,
geluid is netjes
 
dan ga'k zow eventjes de goedkoopste internetsite opzoeken... en daarmeej naar Fred Motoren... goed systeem daaro die laagste prijs garantie

Gruppo-B word et dan, gaat meh bovendien toch meer om looks dan prestaties nu, en vond em persoonlijk iets mooier.. iemand nog idee-en waar die goedkoper staat dan 180,- ???