This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TJT Grupo B

MarkyB

Met een hamer past alles.
Kan iemand me iets over deze uitlaat vertellen? ik kan heel erg weinig over deze uitlaat vinden. Ik kan er namelijk een kopen voor 90 euro.

Zou het werken ipv technigas op onderstaande setup?
 
Ik heb em ook, doet het erg goed icm originele cilinder, multivar, 17,5mm carb.
Rij zo`n 80 a 85km/h digitaal.
Ik heb deze uitlaat ook op een athena sport, dr en Gilardoni gehad, en daarop presteerde hij ook goed.

Kortom een lekker all round pijpje

*edit ben ook eens wezen banken met de meuk had gecorrigeerd 6,2 pk
 
Ik doe ff n verslagje (ik heb m gekocht)

Hij presteert PRECIES hetzelfde als de Next, net zo hard trekken, precies dezelfde top.

alleen 1 ding, ik heb een probleempje dat hij een beetje langzaam op toeren komt, bij wegtrekken en bij gas los en weer gas erop.

Is dat de drukveer?
 
Dat zou de drukveer kunnen zijn ja. Gewoon ff een iets zwaardere proberen.

edit: ik zie dat je al gele drukveer van mallosi hebt. Dat zou toch voldoende moeten zijn op zo een setup.
 
als ik wegrij uit stilstand is het alleen van stationair tot wegrij toeren (dus top toeren) dattie langzaam is, als ie eenmaal op toeren is en ik kom van mijn plek, dan trektie in 1x goed door, zowel trekveertjes als rolletjes
tis alleen van stationair naar zn koppel waar die ff over doet
 

Beetje kutten met trekveren en luchtschroef.
 
Heeft toch iets met je koppeling te maken. Je trekvertjes zullen het niet zijn want dan zou je eerst heel zacht vooruit moeten gaan en dan ineen keer hard wegtrekken. Maar aangezien jij wel uit stilstand ineen keer wegtrekt, denk ik dat het je drukveer is.
 
mja als het de drukveer is, er zit een gele in, dan zou er een malossi rood in moeten, is dat niet een beetje overkill voor een malossi sport 50?
 
scootbink said:
Idd misschien zit er al een oude gele drukveer in? Veel km gemaakt en dus misschien wel slapper geworden.
die drukveer is ongeveer 10000km oud, maar hij kreeg de dip ineens toen ik deze uitlaat monteerde.
 
Jog`RR said:
Welkom in de wereld die afstellen heet
wat men niet weet moet men leren

ik wist alleen niet waar deze 'dip' vandaan kwam, ik gokte al de drukveer maar ik wilde bevestiging. Het gaat dus om trage gasreactie