This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

tjt 220mm schijf (nieuw) en meer

Status
Not open for further replies.

SSR Spirox

24.6pk geblokk
zoals hier boven al vermeld staat , bied ik een tjt 220mm zwevende remschijf aan voor op aerox. deze is 1x gemonteed geweest en is rollend getest. dus nooit mee gereden.
je krijgt de schijf (paarse versie) en de adaptor voor je remklauw op te hogen( ook paars) er bij. voor deze set wil ik 90 excl hebben, prijs staat vast.
verzenden kan maar kosten zijn voor koper en er word niet onder rembours verzonden.

verder heb ik nog een setje mhr rode remblokken (nieuw) voor aerox voorremklauw. deze kunne voor 10 euro meer mee verzonden worden met de schijf of voor 15 excl opgestuurd worden.

verder heb ik hier nog een mhr speed zuiger liggen, het is een pen 12 maat B nooit gebruikt zit nog in het doosje, met zuigerveer en pistonpen en circlips. en komt van epc af. 55 euro excl is ie van jou

2 mhr pen 12 naaldlagers. z.g.a.n. samen 12,50 excl
verder geen geblaat over wat het nu wel of niet waard is. alles verkeerd in neiuwstaat en is de prijs gewoon waard.


verder heb ik nog een setje remhevels voor earox rechts en links.
geen remleidingen er bij.
35 euro.

super licht bol aluminium m stuur. zwart. zgan.
10 euro

goed rox voor spatbord. moet lichtjes opgeschuurd worden en je hebt mooie lastick ondergrond voor je eigen kleur er op te kunne spuiten.
10 euro


achter velg rox. is al in de afbijt gezet, nog ff na schuren en klaar om te spuiten of polijsten.

25 euro

meer info via mail of msn.
luukatx850@hotmail.com

let op.
alleen als je serieus interesse hebt en geld hebt.
verzenden kan ,verzendkosten zijn voor koper.
ik doe niet aan remboers.

mvg luuk
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.