tis weer zaterdagavond

Menn0

Ouwe plakkert
pffff kom net van me werk, wat een kutweer (lees wind en regen) voor op de scoot, iemand nog wat boeiends van plan of heeft gedaan (voor laterz) mzzl
 
Advertisement - register to remove this

jep erg kut weer

net ff bij mij vriendin geweest maar dat was ook niet echt leuk(lees ze was ongesteld)

maarja morgen lekker zwemmen in eindhoven
(tongerreep of zoiets)

is maar 3 kwartier met de auto dus word wel leuk.
 
Originally posted by Roger
jep erg kut weer

net ff bij mij vriendin geweest maar dat was ook niet echt leuk(lees ze was ongesteld)

maarja morgen lekker zwemmen in eindhoven
(tongerreep of zoiets)

is maar 3 kwartier met de auto dus word wel leuk.

is niet leuk als je meid aan de rooie klats is :S
dan kan je niet veel goeds zeggen.
het is tongelreep :|
 
oke tongelreep dan

ja als een meisje ongesteld is dan zij ze vaak snel op hun tenen getrapt
maarja ik vind dat nix die rooie troep ,dus dit betekent een weekje geen sex:mad:
maarja ik heb geduld dus ik wacht wel een weekje:)
 
Tis ondertussen alweer zondagmorgen :)
kom net thuis van The Zone (beste discotheek hier in Fryslân).
Geen meiden gescoord dit weekend :| naja, volgende week weer een zaterdagavond :)
 
jah ben net wakker. gister naar key west geweest beetje zitten stampuh met dj vince en dj dictator. naja was wel vetjes. terug op de fiets was iets minder want het regende beetje heel veel. :| mja was wel leuk met een paar maten nog in de plassen staan springen :p
 
uit geweest daarna nog even met een opel crossa wezen racen, nouja door de modder enzo, vond de crossa niet zo fijn. en van dat kutweer krijg ik al helemaal de schurft, vanavond trouwens pronkzitting voor de carnaval, begint om half 7, en eindigt... strontbezopen0?
 
Back
Top