This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tis weer kut weer :(

Boyd

Well-Known Member
Sow ik kom net ff uit de doez. Eigenlijk wilde ik vanavond pas gaan doezen maar er kwam ff iets tussen. Ik ging namelijk ff polijstspullen op mijn scootie. Dus ik naar de lokale verfwinkel, ben koud de straat uit begint het te regennen. Dus ik denk nou het zal zo wel over zijn. Ik rijd de volgende straat uit en men broek begint al nat te worden. Maar ik wilde die spullen hebben dus ik ging gewoon door. Toen kwam ik bij de verfwinkel en hadden ze helemaal nix behalve schuurpapier dan. Dat maar meegenomen en verder gegaan naar het locale doehetzelfcentrum. Daar aangekomen droop ik al aan alle kanten. Daar hadden ze ook geen polijstspul en afbijtmiddel maar ze hadden wel zoon borsteltje voor op je boor dus dat heb ik maar meegenomen. Dus ik dacht nou ik ben nou toch al nat ga ik gelijk maar ff naar de gamma daar hebben ze de rest wel. Dus ik naar de gamma (5 km verderop). Gaat het onderweg hagellen en ik had geen handschoenen aan. Na een tijdje stopte en ik was er ondertussen ook. Dus ik ga die gamma binnen naar de info balie. En nee hoor hadden ze geen polijstpasta. Keb daar wel ff afbijtmiddel meegenomen. Toen ben ik maar naar de formido gegaan 10 km verderop. Voor de afwisseling had ik een keer wind tegen en ja hoor weer hagel heel men poten waren rood. Kom ik daar ik vragen naar pasta nee dat hebben we niet grrrrrrr. Dus ik weer naar huis kom ik langs zoon zaakie vlakbij men huis ik toch maar ff naar binnen en ja hoor die pasta hadden ze dus ik toch nog blij naar huis. Ik thuis aangekomen ff status van men kleren checken:

Jas: 100% nat
Trui: 70% nat
T-shirt daar onder: 60%
T-shirt daar weer onder: 50% nat
Broek: 100% nat
Boxer: 70% nat
Schoenen: 50% nat
Sokken: 30%

niet normaal ik droop als de tering en was helemaal verkleumd van de kou serieus sinds de zwemles (zwemmen met kleren aan) ben ik niet meer zo nat geweest. maja je moet er toch wat voor over hebben. hopen dat het morgen @ klaaswaal beter is anders ga ik verkleed als plastic zak. Trouwens zonder spatbord rijden is ook geen pretje met dit weer kan gelijk men scooter weer gaan schoonmaken....in de schuur |(
 
Originally posted by TomaHawk
Sow ik kom net ff uit de doez. Eigenlijk wilde ik vanavond pas gaan doezen maar er kwam ff iets tussen.

VIESPEUK!!!!!


mja idd als het morgen maar mooi weer is :?
 
Goud'n.... ach jah.... nu is er tenminste ook verhoogde activiteit op forum

9||6 Iedereen veel succes in klaaswaal... en worden er ook pix gemaakt??? 9||6
 
Nederlands weer sux, volges David Letterman beheerst de regering het weer
Maja alst in juli nog zown kloteweer is blijf ik in Kreta(ja zulle wel weer opmerkinge komen van MOOI ZO|( )
 
Originally posted by ColinB
Nederlands weer sux, volges David Letterman beheerst de regering het weer
Maja alst in juli nog zown kloteweer is blijf ik in Kreta(ja zulle wel weer opmerkinge komen van MOOI ZO|( )

mooi........ naaah nou is het niet leuk meer

maar mensen het lijkt er op dat het beter is vandaag

het zonnetje is weg de lucht is grauw klaaswaal kom maar gauw
 
Weet je wat kut is: Om 6 uur 's morgens 8km rijden met een SNOR Fox die niet harder als 30 wil, terwijl er hagel op je kop loopt te spetteren...

Toch Niekos??
 
Originally posted by ColinB
Nederlands weer sux, volges David Letterman beheerst de regering het weer
Maja alst in juli nog zown kloteweer is blijf ik in Kreta(ja zulle wel weer opmerkinge komen van MOOI ZO|( )

Mooi zo

Razzle3001: in het topic daarover misschien???