Tips voor goede uitlaat+afstelling?????????????????

Carlos Santanos

Be-Bop-A-Loe-Ba
ik heb een honda x8rs en ga nu 65,
ik wil er een andere uitlaat op en vraag nu aan iedereen die ik ken of niet
wat een goede uitlaat zal zijn voor mijn scooter.
veel word gezegt Yasuni R, maar dan ga ik VER boven mijn snelheid.
ik wil eigenlijk maar iets vn 80/85 ofso,
daarna werd er gezegt Technigas...........jullie mening?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

tja , wat is goed? een tecnigas is geen slechte uitlaat voor het geld wat je ervoor betaald..

een leuke low budget uitlaat dus..

een R is gewoon wat degelijker en zal net iets mooier lopen..

het is maar net wat je er zelf voor over hebt..
 
tja , wat is goed? een tecnigas is geen slechte uitlaat voor het geld wat je ervoor betaald..

een leuke low budget uitlaat dus..

een R is gewoon wat degelijker en zal net iets mooier lopen..

het is maar net wat je er zelf voor over hebt..
k heb veel geprobeerd met afstelling enz, maar nu gooi k gwn voor een redelijke prijs een goeie uitlaat erop....en met een leuek snelheid natuurlijk.,.....maar technigas Next R, welke afstelling moet k daarbij hebben en hoe snel zal k ongeveer gaan....met deze dn
 
mja , eerst eens zeker weten dat ie wel helemaal ontgrensd is , ander zet je er een andere uitlaat op en werkt het nog niet , en bovendien brengt een andere uitlaat meestal weinig meer op zulke blokken , en je moet ook nog eens de boel afstellen , en daar dus ook weer geld in steken.

en een andere uitlaat moet meer toeren draaien , dus meer slijtage , vaker afstellen en lopen minder mooi in verhouding vaak.
 
mja , eerst eens zeker weten dat ie wel helemaal ontgrensd is , ander zet je er een andere uitlaat op en werkt het nog niet , en bovendien brengt een andere uitlaat meestal weinig meer op zulke blokken , en je moet ook nog eens de boel afstellen , en daar dus ook weer geld in steken.

en een andere uitlaat moet meer toeren draaien , dus meer slijtage , vaker afstellen en lopen minder mooi in verhouding vaak.
Dus nu zeggen jullie dat k eerst me cdi moet late ontgrensen?
voorzover ik weet is het heel riscant, en ng duur ook.....375 ofso heb k gehoord?
maar k moet dus een andere vertanding laten zetten en dan pas kan die harder?
 
andere vertanding hoeft niet , een X8Rs heeft de vertanding lang genoeg std , zeker voor std onbegrensd.

cdi ontgrenzen hoeft helemaal niet duur te zijn , dat wat jij noemt zijn spookbedragen , maar het kan wel zijn dat je de complete cdi unit moet vervangen , maar die hoeven geen spookbedragen te kosten ;)

gebruik over dat cdi gebeuren maar even de search functie , er is hier vaker over gepraat namelijk.
 
Back
Top