Tips uitlaatklep stellen sym?

GlennB

Active Member
Goedemiddag allemaal,

Heeft er iemand tips voor het stellen van de onderste uitlaat klep van het sym motorblok (ik heb een scooterbrug)

Geen idee wie bedacht heeft deze zo te ontwerpen dat je er met geen mogelijkheid bijkomt wellicht dat een van jullie dit super irritante probleem herkent en tips heeft?
 
Advertisement - register to remove this

Dat is bij mijn GY6 ook zo, peugeot kisbee.. Omdat de SLS daarvoor hangt.. Deze daarom ook verwijderd (geen zin om continu blok los te maken)
 
Man ... Je heb een Scooterbrug ... dan trek je binnen 10 minuten het gehele blok incl , achterwiel er onder vandaan .
Voordeel is , je kan eerst ff alles lekker schoonmaken voordat je de boel openschroeft , en je kan overal perfect bij .
Als je het blok er onder laat , ben je langer bezig , plus de stress wat er bij komt.
 
Man ... Je heb een Scooterbrug ... dan trek je binnen 10 minuten het gehele blok incl , achterwiel er onder vandaan .
Voordeel is , je kan eerst ff alles lekker schoonmaken voordat je de boel openschroeft , en je kan overal perfect bij .
Als je het blok er onder laat , ben je langer bezig , plus de stress wat er bij komt.

Goed idee om het blok eronderuit te halen
Ik word serieus agressief van die uitlaatklep (en nee heb geen agressie problemen hahah) inlaatklep is prima te doen maar wat hebben ze dat k.t ontworpen


Reactie op eurokit

Is geen gy6 blokje met sls systeem bij mij maar het welbekende 6 deukjes sym blok
Probleem is dat ze er lekker over nagedacht hebben en de cilinderkop zo ontworpen hebben

Er boven en onder een draaidop zit en het niet gewoon 'een hele deksel is' waardoor de uitlaatklep recht naar beneden staat en je hier echt bijna niet bij komt
 
Ik haal bij de Fiddle 2 en 3 de buddybak eruit, nummerbordje eraf, achterdrager eraf en dan 3 schroeven eruit en pak alle kappen rondom eraf.
Is 5 min werk.
Dan kom ik beter eraan.
Is altijd nog kl....... maar lukt beter.
 
Back
Top