Tips nodig voor mijn aankomende setup..

bbouws

Well-Known Member
Hey, ik heb een Derbi Atlantis scooter met een katalysator uitlaat (stnd. met hele slome bocht)) , 17,5mm carb, 70cc Malossi sport en Morini Vertanding, erg kort dus (RF: 14,69), verder is de overbrenging enz. allemaal stnd..

Ik rij nu 60 (lijkt me logisch, want uitlaat knijpt de boel zwaar af lijkt mij?)

Nu ga ik eerst Malossi primaire vertanding erop zetten (dan word mijn RF: 11,70) Dus dan is mijn vertanding normaal..

Dan wil ik nog een sneller uitlaatje (dit katalysator kreng bakt er niks van).. Maar ik heb liever niet een dikke Yasuni terugloop ofzo, want ik wil niet het risico nemen dat als ik gepakt word dat ik mijn dure terugloop kwijt ben..

Dus gewoon een stnd. uitziend uitlaatje (misschien Ixil sport ofzo?)

En dan nog een Vario erbij ofzo?

Mijn doel is ongeveer 80/90 autoteller te rijden en goed optrekken..

Bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Unknownscoot said:
Bter had je een andere uitlaat gehaald.

Deze zal niet perfect rijden met die Sport.

En wat noem jij eigenlijk niet perfect? bedoel jij, je zal misschien 70 autoteller rijden en normaal optrekken, of bedoel je, je zal ongeveer 85 autoteller rijden en redelijk optrekken..?

Want dat laatste wil ik..
 
nou waarschijnlijk ligt de cil in een ander toerengebied dan de uitlaat (is het zowiezo geen 50 uitlaat?)
en die tanwielen kon wel ff duren ,10 dagen zeiden ze maja zal wel zeker 3weken duren dan.....

moet jij nog dat membraam nog hebben?

gr stennis
 
Wat hij met perfect bedoelt is gewoon wat er staat, je haalt er gewoon niet het optimale uit. En denk dat je met een Metrakit-blerrie-pijp veel meer aandacht trekt dan met ook dan elk ander. Zou zeggen begin maar eerst met die 70cc sport, Grupo B, 17,5mm en Multivar, en ga eens goed afstellen, kijk maar hoever je komt.
 
Back
Top