This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tips & ideeen Meeting oisterwijk 2004

Status
Not open for further replies.
Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor!

8P

(Nee, ik ben geen spongebob freak. )

Wel klote da je niet eerder het rerrein op kan :S dan zullen er zeker veel mensen voor de ingang staan te w88 wat dikke opstoppingen gaat veroorzaken... + ikzelf was ook van plan ietsje eerder te komen

Maar dat kan nu dus niet meer ?

ik vertrek met me meisje en der zusje en 2 buurjongens van me meisje om 10.00 vanaf Den-Haag
ik ben te herkennen aan. Opel vectra boreuax rood, Beetje Ado stuf in de auto, Ado- Shirt aan en misschien zelfbouw mini als het me lukt hem weer snel rijdend tekrijgen hij is gisteren tijdens het wheelyén uitgevallen

enne mensen.. Ik heb der zin an!

Ik en nog 3 vrienden vertrekken morgen met de trein vanuit Maastricht :W! Lekker vroeg opstaan, maar je moet er iets voor over hebben he ... See you @t Oisterwijk!

Ik ben er waarschijnlijk ook.

Zal weer zoals gewoonlijk een beetje undercover zijn Aangezien niet veel mensen me (buiten het forum om) kennen haha.

Maatje Speedy-Tjai zal er ook zijn. Dus ben daar in de buurt te vinden.

cYa tommorow...

ik heb dr ook super veel zin in!

ik probeer er tussen half 12 en 12 wel te zijn, eerst nog uurtje rijden met de aanhanger

YEAH , ik heb 100% zeker vervoer , alleen mn carb staat kut dus als iemand grote do sproeiers heeft [120+] die ik ff mag lenen zou wel beter zijn

kkom morge met über golf pickup van maat...en mn zippie natuurlijk. dr gaan hier uit gorinchem ook een aantal gaste en die meeten ondrweg nog met breda gaste...kheb dr zin an! trouwes mn eerste meeting

ben net even langsgebeerd, lekker asfaltje daar alleen die huizen aan de andere kant van het spoor zullen morgen plezier hebben

er lag trouwens flink zand op de sprintbaan, ik zou een bezempje meenemen nylez

(ervanuitgaande dat ik op de goede plek was, ik zag nieuw asfalt met een dikke burn erop direct naast het spoor, kan niet missen :W)

Status
Not open for further replies.