Timing speed 2004

Blom

Te zwaar
Ik heb een 2004 gekocht en daar wat aangemeten. Maar ik vraag me af wat de std timing van een speed 2004 is. Zowel spoelers als uitlaatpoort.
 
Advertisement - register to remove this

Dat betwijfel ik. Ik heb een hem gekocht onder de term alleen afgewerkt. Was ik er eigenlijk vergetenbij te zetten.

Maar ik wil gewoon ff weten wat andere meten. Want ik betwijfel of de mijne std is.
 
Ik zat weer onrust te trappen voor niks. Ik weet nu genoeg. Heb met de gene in kwestie gesproken.

Als iemand er nog baat bij heeft de timingen de weten moeten ze replien ik laat het nog wel open. ZO niet knal ik hem vanavond wel dicht.
 
timingen

interesse.....
hoe heb je ze btw bepaald?
(je had toch niet bevel, meegenomen bij het meten) ;)
 
Tim_xsh said:
timing variert onderling wel tot 3-4 grades (uitlaatpoort)

In de productie van de speed bedoel je? 3-4 graden lijkt me teveel dan een gietverschil. Dat kan bijna niet.

En ik heb natuurlijk de bevels niet meegenomen. Ik ben niet achtelijk.
En ik heb ze gemeten met een schuifmaat. Meerdere keren.

(ik weet dat dit niet supernauwkeurig is, maar het moet een indicatie kunnen geven als je tijd voor et meten neemt)

En ik heb ze omgerekend met een formule. (met excel)
 
JohnB said:
Wel eens aan www.malossi.com gedacht?
Ga daar nou maar eens op kijken en dan kom je al een stuk verder.

Beetje energie steken in iets uit te vinden is ook al te veel gevraagt tegenwoordig

Staan daar timingen en/of een poortmap ? (ik kan ze niet vinden namelijk :) )
 
Blom said:
In de productie van de speed bedoel je? 3-4 graden lijkt me teveel dan een gietverschil. Dat kan bijna niet.

En ik heb natuurlijk de bevels niet meegenomen. Ik ben niet achtelijk.
En ik heb ze gemeten met een schuifmaat. Meerdere keren.

(ik weet dat dit niet supernauwkeurig is, maar het moet een indicatie kunnen geven als je tijd voor et meten neemt)

En ik heb ze omgerekend met een formule. (met excel)


heb je verschillende speed04 gehad? ik heb dit van een sa medewerker . dus trek je conclussie
 
poortmaaaapspeeed23mx.jpg


Heb jezelf een poortmappie .. van je cilinder ?

ter vergelijking
 
Idd, die ja. Maar wel raar dan, want de team 2003 uitlaat zou rond de 14k moeten draaien. De speed zoals die op de map staat niet echt.

/Edit de timing die ik gemeten heb is 131/197
 
sjah... een timing van 197, zou toch ook wel redelijk kunnen kloppen, als de teamuitlaat 14k zou draaien....

alleen betwijfel ik, of deze daadwerkelijk op 14k het beste werkt...
 
Back
Top