Tikkend geluid

R3mkush

New Member
Beste, sinds kort komt er raar geluid uit de uitlaat , een.soort tikkend geluid maar is niet constant, piaggio zip 2 takt 2009 vario eruit + yasuni r
Witte drukveer , gele trekveertjes
Carbu niet ontgrensd (plaatje + buisje bij luchtfilter eringelaten)(sproeier68)
Kan jammer genoeg de video niet 'attach files' doen ..

Advertisement - register to remove this

kan echt van alles zijn, als je het bij de uitlaat hoort kun je een andere uitlaat erop zetten om uit te sluiten of het bijvoorbeeld aan je uitlaat ligt of aan iets anders.

R3mkush

New Member
kan echt van alles zijn, als je het bij de uitlaat hoort kun je een andere uitlaat erop zetten om uit te sluiten of het bijvoorbeeld aan je uitlaat ligt of aan iets anders.
Ga dat morgen eens testen. Hoe kan ik op andere manier het geluid laten horen dan via hier iets toe te voegen..?

het is een lucht gekoelde blok zie ik het lijkt wel van de koeling af te komen ik zou de koeling er eens afhalen en echt heel even starten en luisteren of het weg is. of gewoon kijken of je iets kapots ziet aan de koeling.

eurokit

Well-Known Member
Staff member
Kijk je ontsteking eens na, je bent niet de enige waarvan de stator los aan het blok hangt en daar het vliegwiel tegen aan het schuren is.

Vermoed dat je stator los zin (zou hem op ze minst even nakijken..

Op mijn new fly zat die overigens ook los wist een dealer ooit te vertellen.. Dus waarschijnlijk een piaggio kwaaltje vanuit de fabriek. (iemand niet goed lopen opletten met monteren.

R3mkush

New Member
Kijk je ontsteking eens na, je bent niet de enige waarvan de stator los aan het blok hangt en daar het vliegwiel tegen aan het schuren is.

Op mijn new fly zat die overigens ook los wist een dealer ooit te vertellen.. Dus waarschijnlijk een piaggio kwaaltje vanuit de fabriek. (iemand niet goed lopen opletten met monteren.
Okey bedankt voor de reactie , ga morgen eens bekijken hopelijk is het gwn wat jij me vertelt :)

R3mkush

New Member

Hebpas vandaag vloegwieltrekker ontvangen, alls zit mooi vast vanbinnen in .. Enige andere mogelijkheden?

eurokit

Well-Known Member
Staff member
Eerst is het tikken en nou weer pingelen, wat is het precies? Het word een beetje onduidelijk zo. Anders upload even een videotje of zo. Dan is het beter te zien.

R3mkush

New Member
Eerst is het tikken en nou weer pingelen, wat is het precies? Het word een beetje onduidelijk zo. Anders upload even een videotje of zo. Dan is het beter te zien.
Tikken is opgelost , is nu pingelend geluid tijdens het rijden , sorry voor de onduidelijke vragen :p ben 100% zeker dat het pingelen is trouwens.. + had moeten melden dat het gefixt was kwam duidelijker over.

Advertisement - register to remove this