Renzo.p

Member
als ik rijdt hoor ik een gek geluid ik dacht eerst starterekrans of iets maar die heb ik der vervolgens eruit gehaald en dat bleek het toch niet te zijn laats merk ik dat het erger word en opeens als ik rond de 20 op de teller rijdt en heel langzaam optrek naar de 30 dan stottert ie en ik had gecheckt of het iets was met de benzine maar dat was t niet zou dit misschien bij de krukas of Mario of onsteking kunnen liggen laat je tips graag achter
 
Advertisement - register to remove this

als ik rijdt hoor ik een gek geluid, ik dacht eerst starterkrans of iets. maar die heb ik vervolgens eruit gehaald en dat bleek het toch niet te zijn. laats merk ik dat het erger word, en als ik rond de 10 op de teller rijdt en heel langzaam optrek naar de 30 dan stottert ie. ik had gecheckt of het iets was met de benzine, maar dat was t niet zou dit misschien bij de krukas of Mario of onsteking kunnen liggen laat je tips graag achter...

even voor degene die der moeite van hadden en ik zou morgen een opname maken
 
Stottert hij of bokt de scooter? Koppeling al na gekeken? Als je dan de boel open hebt controleer dan meteen even de staat van vario, rollen en de vsnaar.

Video zou je kunnen uploaden op YouTube of iets dergelijks.
 
Hier de link naar een paar video's die ik aan elkaar geplakt heb. Ik had gister voor t eerst gemerkt bij een stoplicht dat ik gas gaf, en der niet eens een reactie in zat pas naar een paar seconden. Hij bokt want hij wil wel vooruit maar dat lukt niet, en heb dit eerst nooit gehad met dezelfde set up dus licht niet aan de sproeiers of iets lijkt mij.
 
Ik zou inderdaad eens beginnen met de variateur uit elkaar halen. De motor van de Aerox kan je ook zonder variateur laten lopen, je zou eventueel de gehele vario kunnen demonteren en kijken of het geluid er dan nogsteeds is.
 
klinkt alsof 2 metalen delen tegen elkaar tikken. Misschien is een van de vario geleiders los gekomen?
Heb ik gechexkt zitten der nog op
Post automatically merged:

Ik zou inderdaad eens beginnen met de variateur uit elkaar halen. De motor van de Aerox kan je ook zonder variateur laten lopen, je zou eventueel de gehele vario kunnen demonteren en kijken of het geluid er dan nogsteeds is.
Ja zal ik checken even checken
 
Back
Top