Tijdschema 2010

mow hier niet :D, overigens ben ik scoot loos en heeft pronk inmiddels drie scoots in de schuur staan :p.

Maar is wel een enorme verbetering allemaal zo :). Mis jat ik iemand zijn scoot nog wel eens dit seizoen inruil voor een dagje mijn speeltje te lenen.
 
Momenteel spant het er nog om.
De voortgang van inschrijvingen kan iedereen overigens zien op stichtingsbo.nl!

Ok thnx, ik zie trouwens dat mensen in meerdere klasses ingeschreven staan en lees net in t reglement dat dit niet meer kan. Foutje ergens? :p
 
Ok thnx, ik zie trouwens dat mensen in meerdere klasses ingeschreven staan en lees net in t reglement dat dit niet meer kan. Foutje ergens? :p

Dat mag zeker wel, je hebt alleen meerdere startbewijzen nodig.
Uit welke passage maak jij dat overigens op? Want dan dient deze wat beter beschreven te worden gok ik en kan ik dat nu al meenemen voor volgend jaar :)
 
Bij deze:

6.4 Deelnemers kunnen gedurende het seizoen maar in één klasse deelnemen. Als een deelnemer wil wisselen van klasse, kan dat uitsluitend vóór de 4e wedstrijd op de SBO kalender van het betreffende seizoen en na toestemming van het bestuur van SBO. De kalender van SBO maakt onderdeel uit van de MON sportkalender
 
Idd niet helemaal duidelijk, EW bedankt voor de scherpe blik :)

Maar je kan natuurlijk meerdere keren een deelnemer zijn, daar heb je alleen meerdere licenties voor nodig. Dus het staat er verkapt goed in, maar kan zeker duidelijker.
 
dan zou er bij moeten komen te staan dat dit 'per licentie' is ipv per persoon..

Die regel staat erin om competitie vervalsing tegen te gaan.

Stel (fictief) dat mijn "maatje" champ kan worden in de S6 alleen moet zijn concurrent dan punten gaan verliezen.
Dan schrijven Ik, Wilco en Caine ons in en zorgen dat we tussen ons "maatje" en de concurrent rijden. zo kan je een kampioenschaqp vervelend beinvloeden.
Dit is zover ik weet enige reden waarom deze regel erin staat.

Zou die regel niet zomaar aanpassen of verwijderen.
 
Ik begrijp je punt.
Maar dat voorkomen wij door daginschrijvingen niet mee te laten wegen in het kampioenschap.
 
Ik begrijp je punt.
Maar dat voorkomen wij door daginschrijvingen niet mee te laten wegen in het kampioenschap.

Ze kunnen dan ook nog gewoon op het eind van het seizoen inschrijven als het er écht om gaat.

Ik ken ook nog een regel als; er worden geen nieuwe rijders toegelaten 3wedstrijden vóór het einde van het seizoen als het kampioenschap nog bepaald moet worden. (zoiets was het)
 
Ik begrijp je punt.
Maar dat voorkomen wij door daginschrijvingen niet mee te laten wegen in het kampioenschap.

Ik kan toch op ieder moment in het seizoen beslissen me officieel in te schrijven, en dus meedoen voor het kampioenschap? of te wisselen van klasse
 
Ik bedoel alleen te zeggen dat het SOBW reglement, waar het SBO reglement van afstamd een goed door dacht reglement is. hierin zou ik niet zomaar regels gaan wijzigen of weglaten.
hiermee kan je jezelf mee in de vingers snijden, doordat slimme vogels dan hier dan misbruik van kunnen maken.
 
Back
Top