Thomos Derbi vamos

yvomsx

Well-Known Member
nadat deze scooter een paar jaar stilgestaan heeft, en vervolgens naar een brommerzaak is gebracht voor reparatie, liep deze weer stationair en normaal, echter reed ik gister een afstand van ongeveer 5 km,
En begon hij te haperen en reed hij niet harder meer als 25 km/h.
Als ik vol gas geef trekt hij soms op, en anders daalt de snelheid, tot stilvallen.
Als ik mn gas loslaat terwijl de snelheid daalt blijft hij lopen, maar tuft hij lucht uit de uitlaat.
Ook alsik hem aan kick, gaat hij automatisch gas geven, en trekt hij soms volgas op, terwijl ik hem net aankick en geen gas geef.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Valse lucht ergens , maar als een scooter vorige week bij een scooterzaak is geweest voor reparaties zou ik hem lekker terug brengen als je er niet uit komt
 
Ben naar de scooterzaak geweest, kon mijn scooter gratis meenemen,
Ze zijden dat het slangetje van mijn luchtfilter kapot is, en dat hij het had opgelost met een foefje,
Ik vraag me af wat voor foefje aangezien na ongeveer 30km gereden te hebben ik het zelfde probleem weer heb.
 
Ik heb het slangetje van de luchtfilter er zelf maar uit gehaald uit eindelijk een grote scheur gevonden, Ik heb een nieuwe slang besteld, maar tot dan zal het opgelost moeten zijn met eens stukje ductape.
Ook moet ik de accu vervangen aangezien de electrische start het heeft opgegeven.
 
Back
Top