The Sims 2

Voordat ik me 10e PM :)|) krijg over die FTP, mijn download is net gefinished en ik heb hem uit vertrouwen gekregen dus ik ga hem neit geven..
 
avatar12953_4.gif
 
lbontius said:
http://img74.exs.cx/img74/3351/sims6.jpg :)

echt 1337 ben je nu niet meer hoor :p , ff wat gezocht in flash logje
Transferred: sims2_4.r00 14,31 MB in 1,31 (11.156,46 KBps) :+.
Maargoed is er nog niemand die hem al heeft? , is die het downloaden zowizo wel waard?

rj@nrg said:
ik krijg bij die ftp alleen connection failed :s
server down.....
 
ik download al langer met bittorrent maar nu ik sims2 die van jou mini-G erin zet, staat er voor de 1e keer bij status: Fout : Gegevens ontbreken ..de map waarin.. not correct size

Dat snap ik nou niet.
En ik heb nog een probleempje ik heb 2 films gedownload Van helsing en Troy maar deze film blijft in de map Cd1 bijvoorbeeld. Gewoon verdeeld in veel bestanden-->
WinRAR archives en R30-bestand tot R54-bestand en nog 1 SFV-bestand...
????
 
Rudy_W said:
echt 1337 ben je nu niet meer hoor :p , ff wat gezocht in flash logje
Transferred: sims2_4.r00 14,31 MB in 1,31 (11.156,46 KBps) :+.
Maargoed is er nog niemand die hem al heeft? , is die het downloaden zowizo wel waard?


server down.....

Van 100 mbit naar 100mbit ben je met 11 mbs ook niet heel erg 1337 hoor ruudje ;)
 
CremersTjoen said:
ik download al langer met bittorrent maar nu ik sims2 die van jou mini-G erin zet, staat er voor de 1e keer bij status: Fout : Gegevens ontbreken ..de map waarin.. not correct size

Dat snap ik nou niet.
En ik heb nog een probleempje ik heb 2 films gedownload Van helsing en Troy maar deze film blijft in de map Cd1 bijvoorbeeld. Gewoon verdeeld in veel bestanden-->
WinRAR archives en R30-bestand tot R54-bestand en nog 1 SFV-bestand...
????


het 1e probleem is al opgelost... had niet genoeg schijfruimte :p
 
Back
Top