The Gauloises Rox

Enig puntje van kritiek: Je achterveer. :*
Enige??:p Zie er wel meer;)
Thnx voor picca's btw:*

Enne die veer vind ik ook niet zo supermooi, daarom heb tijdens Meppel 2006 Wim gevraagd om een stang te maken dat kon hij doen. Na tijden van niks laten horen enzo heb ik ergens in Maart aan Huib gevraagd of hij het niet voor me kon maken. Hij zou de spullen bij Wim ophalen en alles binnen een week af hebben.. Naja nu dus nog steeds niks binnen en Huib reageert ook niet op PM's:X



Foto's van X-Days komen nog wel, was laat gisteren8P

Voor de rest allemaal bedankt voor de leuke reacties:*
 
nou daniel, zal ik er eentje voor je maken?

ik vond je rox vroeger toch mooier (denk aan Lelystad). met gepolijst carter, fournales veer enzv...
 
nu snab ik hoe die f*cking paddock werkt |(

SH103799_%28Medium%29.JPG


je scooter is nog steeds dope! -:-
 
Enige??:p Zie er wel meer;)
Thnx voor picca's btw:*

Enne die veer vind ik ook niet zo supermooi, daarom heb tijdens Meppel 2006 Wim gevraagd om een stang te maken dat kon hij doen. Na tijden van niks laten horen enzo heb ik ergens in Maart aan Huib gevraagd of hij het niet voor me kon maken. Hij zou de spullen bij Wim ophalen en alles binnen een week af hebben.. Naja nu dus nog steeds niks binnen en Huib reageert ook niet op PM's:X



Foto's van X-Days komen nog wel, was laat gisteren8P

Voor de rest allemaal bedankt voor de leuke reacties:*

Koop dan ff een fournales ;)
Kost je een kleine 80 euro bij scootparts zag ik laatst bij opruiming :7

Scooter blijf nice, maar je krijgt concurrentie (http://forum.scooterforum.net/forum/f88/bys-aerox-rossi-rox-139825/#post2370424) :*
 
nou daniel, zal ik er eentje voor je maken?

ik vond je rox vroeger toch mooier (denk aan Lelystad). met gepolijst carter, fournales veer enzv...
Ja maja Tatjana is ook niet meer zo knap als dat ze vroeger was..

Scooter is al 3 jaar oud he:p
nu snab ik hoe die f*cking paddock werkt |(
je scooter is nog steeds dope! -:-
Handig he:# Dat is nou echt Tjoener style.

Koop dan ff een fournales ;)
Kost je een kleine 80 euro bij scootparts zag ik laatst bij opruiming :7

Scooter blijf nice, maar je krijgt concurrentie (http://forum.scooterforum.net/forum/f88/bys-aerox-rossi-rox-139825/#post2370424) :*
Kan het niet echt concurrentie noemen, hij heeft een paar stickers hetzelfde alleen hij heeft ze duidelijk niet bij Inne laten maken, m.a.w. sommige stickers zien er echt niet uit. Die rox had 10x mooier kunnen worden.
En ik ga voorlopig niets meer investeren in deze aerox;)

Concurrentie kan het totaal niet noemen.Er is maar 1 Gauloises Rox :love: En dat is die van Daniel.


Lekker bezig ouwe *D
Thnx Bro:*



See Ya'll @ Zoetermeer!
 
hey daniel ik zelf ook erg druk anders had ik wel eentje gemaakt .. ;) ig nog bedankt voor het mee rijden was zeker gezellig jmmr van het slechte weer !!

tot op zoetermeer -:-
 
ik heb je scooter ook op mijn kamer hangen de poster dan:p
maar ik vind dat gaas voor je koplamp toch beter dan niks hoor ....

voor derest is hij super op de veer na dan...

GR Edger
 
Daniël, uitlaat kope?:*



Komt goed met deze rox, ben je aanwezig @ SBO zoetermeer?


En fix indd even een andere veer/staaf. maakt het aanzien van je scooter gelijk een stuk chique'er(8P)


Good luck.:)

Greetz Tom.
 
Staaf is idd gefixt dankzij Henri & Steven:*
Ook een Kundo KRD F1 gekocht van Tommy, gewoon om mee te testen.

Andere project ben ik op me gemak mee aan het werk, de achtervelg moet nog helemaal afgedraaid worden enzo:p
Projecttopic hiervan zal nog wel komen over een tijdje.. Kan het toch niet geheim houden;)
 
Back
Top