The Gauloises Rox

Raceroxie

Gauloises Rox
Me scooterverleden begon op me 16e, ik kocht toen een SR Valerossi (geen foto's van) die ging na een maand al totall-loss dus kreeg een nieuwe van de verzekering. Toen deze na een tijdje ook kapot ging besloot ik om een Yamaha Aerox R te kopen, een Olivier Jaque Edition.
attachment.php


attachment.php


attachment.php


Echter na een aantal setups te hebben gehad; TP Due plus, Gila EVG 70,w ou ik wel eens echt hard gaan dus ben ik op het idee gekomen om er gewoon een project van te maken, ik werd ook bijna 18 en zou dan anders toch geen scooter meer rijden. Heb dus besloten om alles Malossi te nemen.
Iedereen weet wel hoe de onderdelen eruit zien dus ik zal niet van alles een foto posten.
Toen heb ik me carterkap en waterpomphuis bewerkt voor koeling en gepolijst.
carterkap.jpg


En toen alle onderdelen er waren heb ik het blok inelkaar gezet:
Photo0583.jpg


En toen onder de scooter gehangen.
Mooi plaatje in de sneeuw.
photo0526.jpg


Voor de nodige koeling heb ik gaten in me beenschild gefreesd, ook voor de looks uiteraard.
attachment.php


Ook had ik bij Scooter-Attack een Kiesler Monoseat en MTKT underseat besteld, die ik tegelijk met mijn Z-kappen blauw heb laten spuiten, resultaat:
attachment.php


Ook had ik bij marco (XSH) me subframe laten omlassen en een 28 PWK gekocht. Let niet op zelf gebeunt spruitstuk (i.v.m. overlopen carb.)
attachment.php


Reed allemaal wel redelijk behalve dan het probleem met de carb. Alleen het uiterlijk vond ik nog niet echt mooi, de gespoten kappen hadden een andere kleur als de originele kappen dus heb ik maar de hele achterkant uit een geheel gemaakt. Heb eerst zelf monoseat gepolyesterd.
toen monoseat aan de achterkappen gepolyesterd:
attachment.php


attachment.php


monopolyester.jpg


Plamuur erop om het glad te krijgen
Photo0934.jpg


Photo0938.jpg


Toen me achterlichtglas en underseat ook erbij gepolyesterd:
Achterkaplampplamuur.jpg


Photo0978.jpg


En uiteindelijk ook me Z-kappen eraan vast gepolyesterd:
Photo1088.jpg


Uiteindelijk na veel schuren en plamuren kwam de kap er zo uit te zien, best geslaagd vind ik.
Photo1091.jpg


Photo1090.jpg


Om alles te laten passen heb ik de achterkant van me frame afgezaagd. en home made tankje in me buddy gedaan.
attachment.php


attachment.php


Beenschild was ook al helemaal clean gemaakt:
Photo0988.jpg


Kappen waren toen dus allemaal klaar om te laten spuiten.
Het blok zat ook helemaal inelkaar, alleen jammergenoeg zonder wig en Twin-Air.

Kappen heb ik naar MMcoating gebracht. en die heeft ze heel erg mooi gespoten. Eén dag voor Speelmansplaten kreeg ik me kappen terug dus heb ze meteen op de scooter gezet en ben toen naar SMP gegaan.

naarsmp.jpg


newrox1.jpg


ScootAchterkant.jpg


scootzijkantnew.jpg



Me scoot had best veel bekijks
bekijks.jpg


Op SMP nog 2 keer gesprint 1x gewonnen 1x verloren
Gewonnen:
gewonnen.jpg


Sprint tegen XSH runner ging alleen niet door vanwege valse start.
tegenxsh.jpg



Na SMP Thuis nog ff leuke foto's gemaakt in de zon voordat ie weer uit elkaar ging.
Scooter naast Ford Puma van me moeder
attachment.php


attachment.php


Me @ Rox
attachment.php


Het gaat uiteindelijk een Valentino Rossi Gauloises Replica worden.
attachment.php


UPDATES
Update 31-10-2004
Ben vandaag weer ff bezig geweest aan me voorvork.

Alle verf eraf geschuurd.
attachment.php


Met de hand geschuurd t/m 1200+water
attachment.php


Resultaat:
attachment.php


Update 07-11-2004
Dit weekend weer ff bezig geweest aan me scoot, vooral gepolijst.

Heb vandaag het frame helemaal netjes gemaakt. Is nu klaar om te laten coaten.
attachment.php


En ben natuurlijk bezig geweest met polijsten:
- Kickstarter
- Carb. luchtinlaat
- TNT Stuur

De tot nu toe gepolijste delen:
attachment.php


Ook heb ik zaterdag me electrische waterpomp van CVZ binnengekregen.

En zo ligt alles er nu bij netjes op me kamer.
attachment.php


Update 18-12-2004
Heb een tijdje niet kunnen uploaden maar hier is dan weer een kleine update:
Het zijn wel een beetje gare foto's geworden maja het is te zien.

Polijstwerk:

Beide voorvorkpoten.
attachment.php


- Koppelingshuis.
- Remhendels.

Carterkap helemaal afgewerkt en compleet opnieuw geschuurt en gepolijst.
attachment.php


Cilinder deze ging btw heel erg gemakkelijk.
attachment.php


Polijst Groepsfoto.
attachment.php


Ga ook binnenkort aan me carter beginnen, beginnetje gemaakt.
attachment.php


Tevens heb ik vorige week me XSH Wig eindelijk binnen gekregen.
attachment.php


Ik krijg ook zeer binnenkort me stickers binnen, ze zijn al klaar en
ik heb betaald dus ik hoop dat ze al op de post zitten.
Moet dus alleen nog ff heel erg snel me frame laten coaten en dan
kan het weer voor een groot gedeelte in elkaar.

Update 21-01-2005
Vandaag een leuk pakketje gehad van de postbode :D
Kwam bij V/d Kruijs vandaan

22-28mm Pia Spruitstuk
Twin-Air
Fluor Gele Remhevels

attachment.php


en meteen ff snel beetje in elkaar gezet
attachment.php


Ga nu ff vloeibaar staal halen en dan me spruitstuk, wig en membraan aanpassen.

Kheb btw me frame al weggebracht en als het goed is moet ie binnen 1 a 1.5 week fluor geel zijn :W +ralf+

Update 13-02-2005
Heb vandaag me wig ff gepolijst.

attachment.php



Heb ook me spruitstuk, wig en membraan ''getuned''

attachment.php


attachment.php


attachment.php



Update 15-02-2005
Weer ff gebeunt.:~

attachment.php


attachment.php



Zie verschil, oke niet zo heel erg veel maja kwou die letters weg hebben x|
attachment.php


Update 16-02-2005
Grondplaat Malossi rotor:
attachment.php


Rempotje (echt in een recordtijd geschuurd&gepolijst (6 uur)):
attachment.php


attachment.php


Hier zie je me rempot incl. remhendel en fluor gele hevel. Owjah niet te vergeten ook het boutje is gepolijst8P.
attachment.php



Update 18-02-2005
Klein updatje,

vandaag de hele dag bezig geweest om me blok te schuren en ben redelijk ver gekomen vind ik zelf :)
Me grote carterhelft is nu helemaal 1200 geschuurd en dus klaar om gepolijst te worden, en de kleine helft is helemaal met de mouse met 240 dus die moek nog ff met de hand doen 320-600-1200.
attachment.php


attachment.php


Morgen ff nieuwe polijstborstel halen incl. een nieuw blok en dan me kleine helft maar gaan schuren|( word er echt helemaal gestoord van maja resultaat zal wel mooi worden.

Update 19-02-2005
Blok af+ralf+8)

attachment.php


attachment.php


attachment.php


Heb ook maar meteen me rotor ff gepolijst.
attachment.php


attachment.php


Update 20-02-2005
Tja dan is het zondagochtend, wordt je om 9 uur wakker omdat je niet bent uitgeweest en ga je eerst maar ff beetje @ forum checken. Om dan om 12 uur maar ffies (zoals beloofd;)) me radiateur te polijsten 8P.
Dan ga je tussendoor ff middageten en is om half 2 de radiateur af :)

attachment.php


Hij is niet supernetjes zoals de andere spullen maja je ziet het toch niet 8P

Update 23-02-2005
Gister ff nieuwe C4lagertjes wezen halen.d (op aanraden van robinV :W)
Toen meteen mar ff blokje verwarmd en lagers erin geknald

attachment.php


attachment.php


Krukas er terug in gezet
d967a0285c.jpg


En meteen maar me blokje voor een groot deel inelkaar gezet, nog gewoon met de afstelling zoals ie uit elkaar ging.
dd0135e82e.jpg


Ik hoop een dezer dagen goede foto's met een echte digicam te maken zodat jullie de bling bling echt goed kunnen zien :D8)

Update 15-03-2005
Klein updateje

Heb vandaag me karttank gekregen van rooienaar :*
0595cf933c.jpg


En wielnaaf heb ik gepolijst:
234e9dfe0c.jpg


Update 15-04-2005
{!Update!!!!!

Heb ff tijdje stilgezeten wel kleine dingetjes gedaan zoals boutjes polijsten enz. maar….


Endelijk na 2.5 maand te hebben gewacht heb ik nu dan eindelijk me frame terug +ralf+
Hij was eerst zo:
6a6ef98692.jpg


a3fabcc00f.jpg


En nu istie zo geworden :eek::~
776b6563da.jpg


49310549fc.jpg


Ook meteen een nieuw bandje gehaald woensdag:
Gewoon een ML50 en die kent iedereen wel denks!

Tevens is er een paar weken geleden een nieuwe VL14 binnengekomen via marco:*, omdat de andere toch was overleden, die ook maar meteen verbouwd alleen niet zo extreem dat komt misschien later nog wel.
Maar ik ga nu meteen beginnen met de wederopbouw van de rox ;)

Mzzl en waarschijnlijk vanavond wel weer een update (zal nu snel gaan denks)

Update 16-04-2005
Vanmiddag weer flink lopen beunen :D
Ben als eerste bezig geweest om me voorvork erop te zetten en me stuur die zaten er vrij snel op:
file.cfm

file.cfm


Daarna heb ik me blok, buddy, remreservoirs, en ''kabelboom'' erop gezet en meteen een kleine fotoshoot gehouden:
Dit is de plek waar ik altijd sleutel, lekker warm in de garage!
file.cfm

Photoshoot ;)
file.cfm

file.cfm

file.cfm

file.cfm

file.cfm

file.cfm

file.cfm

file.cfm

file.cfm


Update 17-04-2005
Gisteren laatste dingetjes gefixt aan de scoot.

Kevin & Michael. twee vriende van me, die kwamen me helpen en hebben tankje en accu netjes in de buddy gemonteerd.
file.cfm


file.cfm


file.cfm


zelf heb ik het electrisch pompje met schakelaar ertussen gemaakt.
file.cfm


file.cfm


Op deze foto kan je btw beter de kleur van het frame zien:
file.cfm


Daarna hebben we de remmen ontlucht en gaskabel aangesloten.
Nadat we alles hadden aangesloten probeerden we ff of hij vonkte en hij vonkte wel alleen je kreeg een schock via de remhendel, dus ff de massa nagekeken en toen was het weg.
Toen hebben we benzine erin gegooid en na 4x kicken starte hij al:W
Dusja dan gingen we ff naar buiten en hebben meteen ff een filmpje geschoten van de reincarnatie van de rox, hij heeft toch meer dan een half jaar uit elkaar gelegen:p.
http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=29A2IIC66G4IX2J2WBXDFPKLH0

Dus nu is het vooral veel afstellen:D
Waar me overigens zometeen mee gaan beginnen;) dus maybe vanaaf nog wel rijdend filmpje.

Update 17-04-2005
Vandaag was het mooi weer dus een perfecte dag om te testen. Eerst nog even de remkabels beetje vast gety-rapt.
file.cfm


Toen dat gedaan was gingen we ''vlammen'' eerst ff de carb beetje afgesteld, toen ff wezen knallen achter me huis
Otowheely
file.cfm


Maar de rollen zaten nog niet echt goed, er zaten 3,6gr in en die waren best wel te zwaar dus maar ff 3,3gr erin gedaan en op een andere plek wezen rijden, alleen toen ik hem ff uit zette kreeg ik hem niet meer aan.
Maar daar bleek ik dus echt mega veel geluk mee gehad te hebben, want ik was beetje bezig met kicken zegt vriend van me ineens: ''Daniel kijk uit motorwout'' en jahoor ineens komt er politie aan rijden dus hij kijkt ff en komt toch maar naar me toe. Dus ik moest papieren laten zien, welke ik uiteraard niet bij me had. Dus moest die vriend van me ze ff gaan halen en ondertussen dat hij mijn papieren aant halen was ging ik beetje lullen met die agent dat het me hobby was en ik ff moest tanken omdat ik aan het afstellen was voor het NK scootersprint wat binnenkort is. Toen kwam die vriend van me terug met me papieren en die laten zien aan de agent was allemaal goed;). Nou toen zei de agent nog dat het gevaarlijk was omdat de verzekering niets vergoed en ook het ziekenfonds niet, en toen kwam dus het mooiste hij zegt ''beter ga je volgende keer langs het water rijden, dat is tenminste iets minder gevaarlijk'' en toen ging hij erweer vandoor en mochten wij dus ook weer weg:W
Daar heb ik dus weer ff veel geluk mee gehad:p

Maar toen we weer thuis waren ff uitlaat en cil eronder vandaan gehaald, was niks mee aan de hand alleen dat er wel veel pikzwarte olie lekte tussen flens en uitlaat. Dus alles weer eronder geknalt met wat vloeibare pakking tussen flens en uitlaat.
De rollen die waren nog steeds iets te zwaar dus heb er nu 3,0gr in gedaan. We hebben alleen niet meer gereden, komt van de week wel weer op een mooie dag.

Heb btw ook leuke 3 filmpjes geschoten alleen uploaden ervan gaat niet echt vlekkeloos dus die komen morgen wel denks.

Update 19-04-2005
Filmpjes Denks;)

Achter me huis
Download: Achter me huis


Naast me huis op de straat
Download: Op straat

Op de grote weg
Download: Grote weg
Hier kwam die politie dus naar me toe.

Update 22-04-2005
Gisteren was het mooi weer, dus ben ik weer ff gaan rijden, had het clipje op de gasnaald op de onderste stand gezet en 3gr rollers erin gedaan, dit was wel weer iets beter als eerst.
Hij draait nu 14.566 RPM.

Toen heb ik me kappen erop gezet en, samen met me sleutelmaatje Kevin, stickers geplakt. Ik vind het resultaat zelf zeer mooi geworden vooral het gauloises logo & naam op de zijkap.

Hier de foto’s, zo zal ik dus ook te zien zijn op Jubbega #29

file.cfm


file.cfm


file.cfm


file.cfm


file.cfm


file.cfm


file.cfm


file.cfm


Update 06-05-2005
Gisteren dus naar Jubbega gegaan.
Onderweg ernaartoe al A-bizar gezien en toen we daar om 9.33 aankwamen was het al aardig druk. meteen de scooter laten keuren en toen beetje rondgelopen aantal mensen gemeet en lang gewacht:Z:|
Toen kon ik eindelijk om uurtje of 1 gaan sprinten alleen maakte ik een belachelijk slechte start en de scoot stond dus toch nog niet goed afgesteld. Een tijd van 8.8xx neergezet, vond ik opzich nog redelijk goed
2e heat, maakte ik imo wel redelijk goeie start alleen bleef me tegenstander stilstaan waardoor ik ff van gas afging maar toch wel weer meteen doorging, toen had ik een tijd van 9.010;(. niet egt al te beste tijden dus;(

Paar foto's van gemaakt door andere members:

23773.JPG

x1picyx25Wo3c_XahQYnsMVFliudD1iowaTAjR41TO3DP2Zb6U2xgIx0NPCiKhyBbkfx6PiwfOA5VXXDkXaTKMtfsMwKB9CtDdc


Maja op naar damwoude en maar hopen op betere tijden daar.
Heb btw #46 @ Damwoude:W


Ga nu eerst me scooter maar is goed wassen en poetsen al dat blubber/mest/regen/gras heeft hem niet goed gedaan

Update 12-05-2005
Ben gisteren ff bezig geweest met movie maker om een filmpje te maken van me rox:p
Het resultaat is simpel maar toch redelijk leuk, vooral voor de eerste keer.


DKT Rox Nieuwegein #1



Ook nog wat foto’s van jubbega:
Fsa10677.jpg

q7E11590.jpg

7Sl11544.jpg


Sprint stylo;)
AN811809.jpg


Update 15-05-2005
Khad na Jubbega nog een paar stickers erbij geplakt, alleen had ik er nog geen foto's van geschoten.

Ook heb ik me stuffer van de VL14 aangepast aan me wig, zodat alles nu netjes op elkaar overloopt.
Rollen 0,3gr zwaarder en trekveertjes 2 standen strakker.
Optrekken is nu al wel iets verbeterd vindt ik.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

5323e22c4b.jpg

a782f2773a.jpg


Update 05-06-2005
FF verslagje doen van gisteren.

Na +/- 2.5 uur rijden kwam ik uiteindelijk aan in Damwoude daar nog blind langs de sprint heen gereden:X maar gelukkig zag ik ineens een aantal scoots de andere kant oprijden dus daar achteraan.
Toen ik aankwam de scooter uitgeladen en direct naar de keuring gegaan, was een heel stuk strenger als op jubbega btw, maar ik werd dus afgekeurd omdat me achterwiel ineens los zat:?. Die dus heel erg snel vastgedraaid en uiteindelijk op het allerlaatste moment is de scooter toch goedgekeurd:D

Ben toen bij RobinV en de gasten uit zoetermeer e.a. gaan staan.
Toen kwam Inne op een gegeven moment naar me toe met de vraag of het me leuk leek om in het engelse scooterblad Twist & Go te komen met een reportage. Dit leek mij dus echt ubervet en ben toen meteen ff als een gek me velgen en carterkap gaan poetsen, me velgen wouden alleen niet echt veel schoner worden:X (degene van wie inne sop had geleend nog bedankt daarvoor) Toen hadden we ff een mooi plekje uitgezocht voor de bosjes en daar een aantal mooie foto's gemaakt.

Toen kwamen de sprints. Me doel van deze sprint was om onder de 8.5 sec te rijden en een goede start neer te zetten.

1e Heat: Start ging goed was iig sneller weg als robin, scooter zakte vervolgens volgens mij wel een stukje in en robin haalde me dus ook best snel alweer in.
Tijd was 8.200 sec, ver boven mijn verwachtingen dus*D

2e Heat: Start(reactie) was iets minder en het leek net of me scooter klein beetje verzoop.
Tijd was 8.8xx sec, stuk slechter dus

Tijden waren voldoende om door te gaan naar de 1e omloop (Dit kwam mede omdat ze bij het tijdsmetingsysteem een erg grote fout hadden gemaakt, ze hadden namelijk de tijd van RobinV en mij omgedraaid:X)

1e omloop: ik moest tegen een blauwe ''plamuur'' sonic, ik was eerder weg maar zag de sonic al telkens dichterbij komen en mij heeft mij op de finishlijn gepasseerd ofzo, verschil tussen ons twee was nl. 0.003 sec:X:X
Tijd was 8.332 sec, was hier dus wel best tevreden over.

Was verder echt een vette dag erg veel mensen gemeet, en zeer vette/snelle scooters gezien. Jammer van de regen tijdens de finales.
En ook jammer dat ik niet mee kon aftermeeten doordat ik de boedelbak voor 9 uur moest terugbrengen;(

Paar foto's (geleend van andere mensen:*)
145-1117920166.jpg


attachment.php


attachment.php


attachment.php


146-1117990912.jpg


attachment.php


Update 11-06-2005
Vandaag naar de sprintdemo in Lexmond gegaan, Lopend|( 1.5 uur heen en 1.5 uur terug:| maar gelukkig ging robin mee dus was het wel gezellig.
Was wel lachen, sander gemeet, strakke gozer;) Voor de rest nog ff met van Schie staan praten was allemaal wel gezellig.

Ik heb ook nog 3x kunnen sprinten, ging eerst ff 2x keer tegen Sander rijden en tsja dus ook 2x verloren:|.
Toen kwam de ''competitie'' voor de scooters, ik zou tegen avotuning moeten maar die had proeblemen en kon niet rijden, dus kwam Sander erweer aan om met mij te sprinten*D. Mja wel weer verloren.
Ik heb alleen het idee dat me scooter teveel toeren draait en dat er een kleiner sproeiertje in mag, morgen maar ff testen op best!

Heb nog een foto en een filmpje gevonden op inet van lexmond:

07dfba4e67.jpg


Filmpje tegen de Storm van Sander:
http://www.megaupload.com/?d=15NC1ZDZ

Morgen ben ik ook aanwezig op Best+ralf+
Ff kijken of ik ook nog is een sprintje kan winnen:|

Update 14-06-2005
Ff verslagje doen van Meeting Best!!

Rond half 11 werd ik opgehaald door; Robin, Boyd en onze chauffeur Niels.
Toen we om een uurtje of half 12 daar aankwamen, mochten we onze auto niet meer op het terrein plaatsen|(. We hebben de auto achteraan neergezet en de scooters uitgeladen.
Toen gingen we ff testen en toen bleek meteen al dat RobinV z’n grondplaat was losgetrild, Gelukkig had Bart goeie boutjes bij zich:).
Ik ben toen eerst 2 keer wezen sprinten en dat ging opzich wel goed.
Toen ben ik gaan banken!! Eerst probeerde ik zelf om te banken alleen aangezien je bij mijn scooter niet achterop kan duwen, ging me scooter helemaal stuiteren, dus toen ging marco er maar opzitten en lukte het wel goed, de score die eruit kwam was ik echt super tevreden mee; 18.6 PK+ralf+.
Hierna nog een aantal keren wezen sprinten tegen verschillende mensen, toen zijn we ff wat gaan eten en gingen Robin en ik een beetje beunen*D ik had me rolletjes 0.15gr zwaarder gezet omdat we dachten dat ie op de bank iets teveel toeren draaide. Nog weer een paar keer wezen sprinten, Op het einde van de dag ben ik nog een keertje op de bank gegaan met dus 0.15gr zwaardere rollen erin, alleen maakte ik niet alleen 200 toeren minder ook was me vermogen met 0.2 PK gezakt, Rollen zaten ws dus alwel goed*D

Aantal foto’s dan maar:p

Testbank uitdraai van de 18.6 PK8)
c0c3a1a36e.jpg


Warmrijden
689e0ca0f0.jpg

34d1dd43d1.jpg


In de rij voor het banken:
fafac53478.jpg


Op de Bank:
b61bc1c751.jpg


Robin en ik onderweg om te gaan sprinten*D
c4dea78073.jpg


Sprinten:
9ee162e923.jpg

7e37f4fd26.jpg


Sprintje tegen Wim (RS-Vale-46), dik verloren;(
946074a227.jpg


En zo stond me scooter erbij die dag:D
a48899fff9.jpg

04b4f64ee2.jpg

75f2a8f85f.jpg



Ik heb alle kappen alweer van de scooter afgehaald, er komt gaas in de onderkuip en het koplampgaas wordt opnieuw gespoten.
Tevens ga ik binnenkort een zadelhoes laten maken (voor lely:X)
Ik weet nog niet of ik voor Lelystad nog op een meeting zal komen maar dan zal het anders ws wel zonder kappen zijn:p

Update 15-06-2005
Heb trouwens wat foto's gevonden van damwoude en Lexmond:

Kwartfinale sprint tegen C4rN die ik met 0,003sec verloor;(
146-1118839642.jpg

Ook nog filmpje ervan: http://rapidshare.de/files/2403526/Tom_1ste_omloop.MOV.htmlthnks to C4rN

Sprint tegen Sander's Storm, ik startte beter alleen ja hij heeft meer vermogen, dat blijkt wel na +/- 100 meter
84-1118836100.jpg

En hoe me scooter er de halve dag bij stond @ ST.net tent;)
84-1118836021.jpg


Update 25-06-2005
Ik was vanmiddag bezig met de carterkap van Chris@neorally te schuren en toen ik ff naar binnen liep om wat te gaan drinken zag ik een doos staan en wat stond daar op van der Kruys*D
e69253c8d3.jpg



Ik dus meteen de doos open maken en wat trof ik daar aan, juist ja me paddock stand (ohjah en een nieuwe drukveer):
95bcb22f5e.jpg

2c4718d616.jpg


Nu zullen jullie misschien denken van; Damn dat ding ziet er ook niet uit. Daar geef ik jullie gelijk in, hehe ding is ongecoat en de lasnaden moegen wel ff netjes afgewerkt worden, maar het ding wordt dus helemaal gepolijst8P


Ook heb ik vanavond definitief een Fournales aangeschaft+ralf+
Ws komt ie dinsdag binnen:D
Ik heb hem gekocht van Aerox Theo, hier alvast een voorproefje;
CEF33403.jpg


Update 26-06-2005
Zie het polijsten van die paddock nu al niet meer zitten|(

Maar ik heb vanochtend ff de paddock gemonteerd op me blok,
De scooter staat nu een stuk mooier vind ik zelf:

6824597137.jpg

ec903fc0ca.jpg

0bcf4bc303.jpg

4774938ee2.jpg

e1f0bdf156.jpg

3541930d18.jpg

0e5fdeec25.jpg


Update 30-06-2005
Gisteren 2 mooie pakketjes binnengekregen, dit is wat erin zat*D
453298783d.jpg


Fournales van Aerox Theo en een afgedraaide halfpoulie van Aerox Wijchen!

Check lengte verschil met me oude veer:eek:
b2eb22e113.jpg



Toen maar meteen de fournales gemonteerd, staat wel beetje hoog maar ziet er wel stukken beter uit imo
e939323175.jpg

beb2969c62.jpg



De afgedraaid halfpoulie was al erg glad dus heb er maar meteen ff de polijstborstel overheen gehaald:p resultaat is bling bling geworden
f35a5bd729.jpg

c14e2ecfd4.jpg


En als laatste heb ik dernet ff me gaas opnieuw gespoten:)
Dit omdat er eerst een kras opzat:( en heb nu meteen ff gaas gemaakt voor me onderkuip.
bc43d90aae.jpg


Update16-07-2005
Van de week heb ik een Yasuni C21 binnengekregen dit met het oog op nog meer vermogen:D en de looks worden er ook weer beter van:p.
a384669543.jpg


Naar aanleiding van het topic: technische keuring voor lely, en ook omdat op damwoude me achteras moer was losgegaan/loszat, heb ik me achterwiel-bouten geborgd en ook maar gelijk olievuldop.
Ik wou ook nog me remklauwen doen maar na vier 1.5mm boortjes te hebben gebroken heb ik dat maar gelaten.
29d911df99.jpg

319794f8f6.jpg




Setup

Motorisch:
Carters Stage 3 XSH Tuned
Malossi MHR RHQ as
Malossi MHR Team Stage 5 XSH Tuned
Malossi MHR Overrange (met afgedraaide halfpoulie)
Malossi MHR Delta Clutch (aangepast)+ Wing ClutchBell
Malossi MHR 13/44 Primair
Malossi MHR Binnenrotor
Malossi MHR VL 14 DKT Tuned
Malossi MHR 25mm recht Pia spruitstuk DKT Tuned
XSH Wig DKT Tuned
Keihin 28mm PWK D-slide + Twin-Air DKT Tuned
Yasuni C20
XSH Omgelast Subframe
TP Nardo Vertandingsdeksel

Rij Gedeelte:
AIM Temp/Toerenteller
Killswitch
Tommaselli Snelgas
Fournales Schokdemper
2x Bridgestone ML50
Metrakit Oversized Wave Remschijf Voor
Braking Wave Remschijf Achter

Optisch:
TNT Race Stuur
Pro Grip Fluor Gele Handvatten
Ariete Fluor Gele Remhevels
Rode Remklauwen
Special Home Made Race Achterkap
Metallic Blauwe ''Buiten''kappen
Fluor Gele Binnenkappen
Special Valentino Rossi/Gauloises GP Replica Stickerset
Special Gauloises Zadelhoes
Gepolijst: Carters, Carterkap, Kickstarter, Voorvorkpoten, Remhendels, Remreservoirs, Remreservoir dekseltjes, Snelgas, Stuur, Koppelingshuis, Onsteking, Wig, Cilinder, Radiateur, Paddock stand.


Toekomstige planning:

Rotor afdraaien
Yasuni C21/C30
XSH Kelk 70mm


Doelen:
20+ PK met TEAM
Onder de 8 sec rijden op sprints
Plaats in Scootin'
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

is gewoon masterlijk hoor (weer een XSH ROX die knalt :p). van die achterkap krijg ik spontaan een :eek: gezicht 8P is gewoon onvoorstelbaar mooi !!! met wat heb je dat eigenlijk zo mooi gekregen ...

check men project ook eens (FIER OM XSH stuff te hebben :p)
 
VeNoM (evo rox) said:
is gewoon masterlijk hoor (weer een XSH ROX die knalt :p). van die achterkap krijg ik spontaan een :eek: gezicht 8P is gewoon onvoorstelbaar mooi !!! met wat heb je dat eigenlijk zo mooi gekregen ...

check men project ook eens (FIER OM XSH stuff te hebben :p)

Aan de binnenkant polyster matjes en aan de buitenkant polyesterplamuur en daarna met fijnplamuur afwerken dan met spuitplamuur en dan mooi glad schuren.

Enne volg jou project al een tijdje.
 
Ik heb der op SMP ook nog naar staan kijken en die kappen zijn echt netjes afgewerkt/gespoten,succes met de rest dat je wilt doen ,egt een nette aerox :)
 
Last edited:
dit is inderdaad echt een vette rox en die achterkant is te erg.
ik ben met bijna dezelfde achterkant bezig alleen met een bcd onderkuip en mijn monoseat zeg maar wordt vlak ik hoop niet dat je dit erg vind het idee heb ik namelijk wel van jou toen ik je rox zag staan op speelmansplaten.
groetjes justin.
 
Netjes khoop dat jou Valerossi Replica er stukken beter uitkomt dan de Fabrieks Replica die Yamaha Zelf verkoopt :X.
Strakke Setup ook :) testgrafieken?
 
Woei... netjes ding :D Alleen die sprint @ XSH-Runner ging ik je wel ownen 8) :p

Netjes ding... Piet heeft zeker strak spuitwerk geleverd ;)
 
FF foto's in een betere kwaliteit gezet.

@ malossi_Aero mwa maakt mij niet veel uit ik had toch alwel verwacht dat veel mensen het zouden proberen na te maken, vind ik eigenlijk ook wel weer leuk.

@ MHR_Pualo De kap zit gewoon goed vast hoor, de achterkappen en de Z-kappen zitten op de buddy geschroeft en de monoseat en underseat zitten stevig met polyester. Je moet er alleen niet op gaan zitten denk ik.
 
Ben vandaag weer ff bezig geweest aan me voorvork.

Alle verf eraf geschuurd.
5fecb155ce.jpg


Met de hand geschuurd t/m 1200+water
1e0ec5b7e5.jpg


f321117615.jpg


Resultaat:
b6365510cc.jpg


98135ed81b.jpg


bf30840c88.jpg
 
Last edited:
Back
Top