Tgb komt niet vooruit

Robert-Jan

New Member
Een tijdje geleden reed ik een half uur lang vol gas en toen ik gas dicht deed en weer op wou trekken maakte de scooter opeens een hoop meer lawaai. Af en toe stotterde de scooter iets. 1,5 week lang deed ie het nog best maar begon meer kabaal te maken. hij trilde wel wat minder als in het begin. maar toen ging de scooter opeens niet harder dan 30. Nog iets later ging hij helemaal niet meer vooruit. Carb en alles schoongemaakt en ook nieuw bezine filter erin gedaan. Ook de uitlaat ontkoolt. Nu heb ik er een nieuwe cilinder en zuiger in gezet maar hij komt nog steeds niet vooruit. Er kwam ook rammel uit de vario dus rollen ook vervangen. Rammelen werd iets minder hierdoor. Scooter komt alleen nog steeds niet vooruit.
Het is een 2 takt tgb 303r hawk die verder nog standaard is. Er zit wel een onbegrensde cdi, nieuwe bougie en de prop is uit de uitlaat.
Weet iemand wat het kan zijn? Heb namelijk alles zowat geprobeerd en begin dr een beetje moe van te worden.
 
Advertisement - register to remove this

Er zitten 3 zwarten blokjes op je koppeling. dan moet je je koppelinghuis ervan af halen, die 3 blokjes moeten niet te glad zijn, en als ze te dun zijn moet je se vervangen, en de veertjes die in je koppeling zitten kan je ook vervangen, die rekken uit waardoor naar veel rijden niet meer helemaal lekker terug veert dus af en toe vernieuwen.

Sorry ik ben niet de beste in schrijven dus hoop dat beetje duidelijk is
 
Back
Top