TGB 303r

remcodn!

Well-Known Member
Hallo, ik heb een TGB 303r...

Laatst heb ik me kappen gespoten en de binnenkant opgeknapt. Ik was eindelijk klaar en wou hem natuurlijk gelijk starten, maar helaas naar veel aankicken begon de tgb niet te lopen.
rolleyes.gif


Tijdens het spuiten heb ik aan de voorkant aan de claxon, km-teller, gas, remmen, verlichting en elektrische start (die het overigens niet doet) gezeten.

Aan de achterkant, tijdens het spuiten: luchtfilter, carterkap, uitlaat gezeten.

Ik heb de bedrading, benzine, olie, bobine, binnenkant carterkap, caberateur en me vliegwiel nagekeken, maar niks gevonden!
hmz.gif


Een maat van mij kwam op zijn poegje naar mij toe en toen heb ik de bougie eruit gehaald en onder zijn thomos gezet. De bougie deed het prima en ik heb hem ook nog opgeschuurd en nagekeken of het een vonk gaf.. en dat deed ie dus ik denk niet dat het daar aan ligt...
duhpompom.gif


Misschien kan de scooter verzopen zijn... ik zou het niet weten, maar dan kan ik er beter van af blijven en wachten of misschien is de compressing slecht en kan ie daardoor niet starten?

Foto's van me scooter: http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=245760

{! Alle tips zijn welkom! ;)
 
Advertisement - register to remove this

Maak je carb. is schoon, kijken of die goed aangesloten zit en alles werkt zoals hoort (vlotterbak, gasnaald goed zit etc).

Mocht je er echt niet uitkomen zou ik um zelf wegbrengen naar een dealer dan er zelf aan beginnen.
 
Back
Top