tgb 203 g15 uitlaat

masterdam79

Well-Known Member
Beste allen,

Ik wil graag een nieuwe uitlaat kopen voor mijn tgb 203 snorscooter die nu met kapotte uitlaat 70 op de teller gaat.
Ik zat te denken aan http://www.scootparts.nl/epages/Sco...ectPath=/Shops/Scootparts/Products/06.09.181R deze uitlaat, maar die is voor 50cc, ik ga ervan uit dat de snorscooter geen 50cc heeft, maar zal deze uitlaat dan nog goed presteren?
Ook heb ik wel eens gehoord dat de snor uitvoering eigenlijk een gelimiteerde brom uitvoering is en wellicht dus wel 50cc blok heeft.
Heeft iemand goede (of slechte) ervaring met www.scootparts.nl?

Thanks!

Richard
 
Advertisement - register to remove this

Mijn ervaringen met scootparts zijn niet slecht. Bij anderen is dit weer wel zo. Denk dat het ook een beetje ligt aan wat je doet bestellen. Snor is ook gewoon 50cc, alleen is daar de poorttiming erg brak van. Vaak zijn snorblokken begrensd met een nok in het carter en op vertanding begrensd.

Dus de uitlaat zal er gewoon op passen maar zal wel afgesteld moeten worden.
 
Afstellingen die je zou moeten doen:
- sproeier
- rollen
- trekveren
- drukveer

Van de nok en de vertanding kun/moet je afblijven, die heb je verder niet nodig om aan te passen. Verder is er niet te zeggen wat je nodig hebt aan rollen, sproeiers ed. Dat is even testen voor de fijnste afstelling
 
Beste allen,

Ik wil graag een nieuwe uitlaat kopen voor mijn tgb 203 snorscooter die nu met kapotte uitlaat 70 op de teller gaat.
Ik zat te denken aan http://www.scootparts.nl/epages/Sco...ectPath=/Shops/Scootparts/Products/06.09.181R deze uitlaat, maar die is voor 50cc, ik ga ervan uit dat de snorscooter geen 50cc heeft, maar zal deze uitlaat dan nog goed presteren?
Ook heb ik wel eens gehoord dat de snor uitvoering eigenlijk een gelimiteerde brom uitvoering is en wellicht dus wel 50cc blok heeft.
Heeft iemand goede (of slechte) ervaring met www.scootparts.nl?

Thanks!

Richard


een snor is ook 50cc , 25km/h is wat anders dan 50cc...
 
Back
Top