TGB 101S scooter

Retrojump

Well-Known Member
Valt deze te tunen?
Het enige wat ik er nu aan doe (mee bezig ben) zijn de kappen spuiten in het wit...
Heeft iemand nog leuke ideeën wat ik eraan kan tunen, zonder dat hij sneller rijd & zonder dat ik veel moet betalen?

Edit; Ik heb totaal geen ervaring in scooters.

Grtz.
 
Advertisement - register to remove this

het is denk ik een namaak morini dat er onder zit? of zit er een verticale cilinder onder? aan jou foto's te zien @ post je scooter topic zien de kappen (die er nog opzitten) redelijk goed uit dus waarom zou je die spuiten? verder is zoon tgb in een speciaal kleurtje noggal moeilijk verkoopbaar (iemand die opzoek is wil nl een bekender merk horen) zeker als die persoon wat van scooters kent.
 
het is denk ik een namaak morini dat er onder zit? of zit er een verticale cilinder onder? aan jou foto's te zien @ post je scooter topic zien de kappen (die er nog opzitten) redelijk goed uit dus waarom zou je die spuiten? verder is zoon tgb in een speciaal kleurtje noggal moeilijk verkoopbaar (iemand die opzoek is wil nl een bekender merk horen) zeker als die persoon wat van scooters kent.
Ik ben niet van plan om hem te verkopen, maar ik wil hem gewoon zo een beetje 'tunen' voor mezelf... daarom dat ik hem ook spuit :)
+ wat is een morini? en hoe herken ik een verticale cilinder enz? :p (sorry maar ik ken echt niets van scooters :p)
 
misschien door dat de cilinder verticaal op het carter staat? verder ben ik bijna zeker dat het een morini namaak is en daar heb je in vergelijking met bv mina of pia veel minder opvoer spullen voor. als je bv 70 of 80 echte km wil gaan zou ik deze gewoon verkopen en een bekende ontgrensde scooter met een goed blokje (geen namaak) kopen dat ik al aangaf. die rijden ongeveer die snelheid en dan heb je er niet eens bv een andere uitlaat voor nodig. en meestal als je 2de hands koopt zit er toch al een vervang of krul onder.